ה'קורונה' מתפשט?

לחץ בארה"ב: מת החולה הראשון מהקורונה

מקרה מוות ראשון התגלה בארה"ב, מנגיף ה'קורונה'. במקביל, 3 חולים שנדבקו מהנגיף, כלל לא יצאו בשנה האחרונה מגבולות ארה"ב - מה שמגביר את הפאניקה מהנגיף (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Shoshani/Flash90)

משרד הבריאות האמריקאי, מאשר הערב (מוצ"ש), כי אדם שהיה עם 'קורונה', במדינת וושינגטון, מת במהלך השעות האחרונות מהנגיף - בעקבות סיבוך רפואי. בינתיים, בישראל, סורבה כניסתם של ארבעה נוסעים.

לפי הדיווח, של משרד הבריאות האמריקאי נאמר, כי האדם שהיה תושב מדינת וושינגטון נדבק מנגיף 'הקורונה' ואושפז בבידוד, לאחר שסבל מסיבוכים רפואיים - הוא מת, כאשר לא נמסרו פרטים נוספים על המקרה המצער.

עוד דיווחים שמגיעים מארצות הברית מלמדים על 3 מקרי הידבקות חדשים– אישה תושבת צפון קליפורניה שסבלה בעבר מבעיות בריאותיות כרוניות, תלמיד תיכון בעיר אוורט שבמדינת וושינגטון, וגבר בעיר פורטלנד שבמדינת אורגון.

##

מה שמלחיץ בהודעה הזו, היא ההודעה שמסר המשרד; שלושת הנדבקים החדשים לא נסעו בתקופה האחרונה לחו"ל או היו בקשר עם נדבק אחר בנגיף לאחרונה.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הודיע במסיבת עיתונאים שקיים בבית הלבן כי בשל התפרצות הנגיף, הם שוקלים הגבלה וסגירה של הגבול היבשתי עם מקסיקו. לדבריו, "מדובר כחלק מהניסיונות הגלובליים להתגונן מפני הנגיף".

גם בישראל, לא נותרו אדישים למצב, ובמהלך ה-24 שעות האחרונות, סורבה כניסתם לישראל של 4 נוסעים שהגיעו מאיטליה ועליהם חלים הקריטריונים לסירוב: שני נוסעים בנתב״ג, נוסע בשדה התעופה רמון ונוסע מעבר טאבה.

במשרד הבריאות בישראל ציינו כי בסה"כ עזבו את ישראל 1352 אזרחי איטליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר