"נהר של זוהמה"

"מי אתה בכלל": שלל תגובות נגד יאיר לפיד

ראיון שהעניק ח"כ יאיר לפיד - בשבת, מעורר שלל תגובות במערכת הפוליטית. החל מ: "מי אתה בכלל", ממשיך ב"נהר של זוהמה" וממשיך ב"את התוצאות תקבל ביום שני" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מנחי התוכנית: אופירה אסייג ואייל ברקוביץ (צילום: פלאש 90)

בראיון שהעניק ח"כ יאיר לפיד לתוכנית 'אופירה וברקו', מעורר סערה במערכת הפוליטית, כאשר התבטא בגזענות וביהירות נגד מצביעי הליכוד.

בשל אופייה הלא-מכובד, לא נביא את ההתבטאות האומללה של לפיד במלואה. לפיד נשאל במהלך התוכנית, לא נמאס לך מכל הח... הזה?

לפיד: "לא. אני אומר לעצמי כל הזמן דבר אחד, אנחנו משאירים את העולם לח...? אלה שמביאים את הגועל ינצחו? אני לא אתן להם לנצח כי יש לי ילדים כאן. כמו שאני לא מתעייף להיות האבא של הילדים שלי ככה אני לא מתעייף מהמלחמה בשביל הילדים שלי. אני לא אתן למגעילים האלה לא לנהל לי את החיים ולא את המדינה".

שר התקשורת דודי אמסלם הגיב לדברים ואמר: "מי אתה בכלל שתקרא לנו ככה"

שרת התרבות מירי רגב אמרה בתגובה לדברי לפיד: ״יאיר לפיד קרא לנו ח... ומגעילים. איזו בושה, לפיד אמר אתמול אצל אופירה וברקוביץ: ‘אני לא אתן למגעילים ולח... האלה לנהל אותנו’.

בואו נסתום להם את הפה אחת ולתמיד - נבוא ונצביע ליכוד ליכוד ליכוד.״

השרה רגב הוסיפה: ״זו תמצית השמאל, ההתנשאות שלהם כלפי הליכודניקים, ההתנשאות שלהם כלפי המזרחים, ראינו גם את מה שאמר הנדל עם הדרבוקות. זה הבוז והשנאה שלהם - לקרוא לנו מגעילים וח... בשידור, אין להם טיפת בושה. אנחנו נסתום להם את הפה.״

ח"כ אבי דיכטר מהליכוד הגיב: "אז מה לפיד, קצת לחץ ויוצאות לך קללות מהפה? "נהר של זוהמה", זה הנמוך ביותר שאתה יכול לרדת בתיאורים של מיליון ורבע מצביעי מ.ח.ל ?!

"ביום שני תקבל את תשובת המחנה הלאומי בקלפיות. מחל ועוד מחל ועוד מחל כדי לטהר את הזוהמה שהדבקת למצביעי הליכוד".

גם יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר לא נשאר חייב והגיב: "שמעתי שיאיר לפיד קרא לנו "ח.." ו"מגעילים", אני לא מופתע מהשנאה וההתנשאות אך אני מופתע שיש אנשים שעדיין מוכנים להצביע לו".

לדברי זוהר, "מצביעי כחול לבן חייבים לעשות חישוב מסלול מחדש ולהפסיק להצביע לאלו שזורעים שנאה ופחד. הכל תלוי בכם, אפשר למנוע בחירות רביעיות".

גם פעילים ומצביעי ליכוד הגיבו בזעם. הפעיל הליכודניקי נחי זאבי הגיב: "תראו איך יאיר לפיד קורא לנו. קשה לי אפילו כתוב את הביטויים האלה. ביום שני הקרוב נוכיח ליהיר כמה אנחנו ח... ומגעילים".

איש התקשורת שמעון ריקלין הגיב אף הוא: "ביום שני תראו לו שאין פרס למי שמגדף ומקלל ככה. שמי שמדבר על אחדות -אבל לא מפסיק לפלג- יענש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר