עד להוראת המשטרה • צפו

על אף הגשם השוטף: המונים הגיעו לראות את מרן הגר"ח

רגע לפני הבחירות, מרן הגר"ח קנייבסקי, הגיע להשתתף בעצרת הבחירות של 'דגל התורה' בבית שמש. למרות הגשם השוטף, ההמונים נשארו על עומדם כדי לראות את מרן הגר"ח. צפו (אקטואלי)

(צילום: באדיבות המצלם)

אלפי תושבי בית שמש, יצאו הערב (מוצ"ש), חרף הגשם ומזג האוויר הסוער לקבל את פניו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, ההמונים שהתרגשו לראות את זיו פניו של גדול הדור, פתחו בריקודים סוחפים, כאשר הגשם יורד ללא הפסקה.

למרות הגשם השוטף, ההמונים לא היו מוכנים לעזוב את המקום - רק עד להוראת המשטרה. זאת בעקבות כך, שמרן לא ביקר בבית שמש שנים רבות.

האלפים שהגיעו למעמד 'לבקש רחמים' שהתקיים לרגל הבחירות הקרובות לכנסת, נדהמו מכך שמרן שר התורה התעקש להמשיך ולהיות במקום חרף הגשם השוטף.

בסופו של דבר, בעקבות הוראות המשטרה וכוחות הביטחון, שהתריעו מפני סכנת התחשמלות בעקבות חיווט ההגברה והתאורה שהובא למקום, התבקשו מארגני המעמד להורות לציבור לשוב לביתו כדי שאף אחד לא יסתכן ח"ו בנפשו. רק לאחר מכן, שב לביתו מרן שר התורה כאשר הוא מלווה ע"י אלפים בשירה אדירה.

מסע 'לבקש רחמים' של מרן שר התורה כלל סדרת עצרות מיוחדות ברחבי הארץ. ביום חמישי בלילה התקיים מעמד בהשתתפות רבבות בכותל המערבי, וביום רביעי התקיים מעמד אדיר והיסטורי בצפת, לשם הגיע מרן שר התורה לראשונה מזה 20 שנים שלא היה בעיר. ביום שלישי בערב התקיים מעמד בעיר מודיעין עילית, יחד רה"י הגר"ג אדלשטיין.

מסע הבזק יצא לפועל בעקבות העובדה שבימים האחרונים בכירים ביהדות התורה הביעו את דאגתם מכך שהציבור לא ער לסכנות האדירות שהבחירות הקרובות טומנות בחובן, ויש סכנה שהציבור, שעייף ממערכות הבחירות החוזרות, יישאר בביתו ולא יתגייס באופן מלא למען הצלחת רשימת יהדות התורה. בעקבות כך מרנן ורבנן החליטו להטריח עצמם ולהגיע לסדרות המעמדות הגדולים על מנת לעורר את הציבור ולהבהיר את גודל השעה.

מסע הזעקה והתעוררות ימשיך גם ביום ראשון, במעמד תפילה והתעוררות שתערך סמוך לביתו של מרן שר התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר