מספינת הקורונה ביפן

העיתונאית ראיינה נשא קורונה ונכנסה לבידוד

ורד פלמן, עיתונאית מ'כאן', הלכה לראיין ישראלי שחזר מ'ספינת הקורונה' ביפן - ואובחן כבריא. לאחר שהתברר שהוא כן חולה, משרד הבריאות הורה לה להיכנס לבידוד (אקטואליה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך 'כאן 11')

העיתונאית ורד פלמן, כתבת לענייני משפט בתאגיד השידור הישראלי - 'כאן 11', שסיקרה את הגעתו של ישראלי שבטעות אובחן ביפן שהחלים מנגיף הקורונה, נאלצה להיכנס היום (מוצ"ש) גם לבידוד, זאת בהתאם להוראת משרד הבריאות ומתוך דאגה לשלום הציבור.

"‏לעיתים יש סיכונים שאנחנו לא צופים אותם ולצערי זה מה שקרה לי", כתבה פלמן בטוויטר, "אתמול נשלחתי לסקר את הגעתו לישראל של שמעון דהן שהחלים- כך לפחות ביפן מקורונה. אלא שבבדיקה פה התברר שהוא נשא".

לדבריה: "קיבלתי הנחיה ונכנסתי לבידוד. לא פשוט אבל מקווה שיעבור מהר. בטוחה שתשמעו ממני גם מהבידוד".

כזכור, שמעון דהן, הנוסע הישראלי מספינת "דיימונד פרינסס", אובחן בישראל כחולה בנגיף הקורונה - ביום שישי האחרון הוא נחת בישראל לאחר ששוחרר מבית החולים ביפן ובבדיקות הקפדניות בארץ התברר כי הוא עדיין נושא את הנגיף.

במשרד הבריאות מסרו: "לאחר שאותו נוסע השתחרר מאשפוז ביפן, הנוסע נמצא חיובי לנגיף הקורונה בישראל והוא הועבר לאשפוז בבידוד בבית החולים שיבא. כמו כן מתבצעת חקירה אפידימיולוגית לבדיקת מגעים נוספים".

דהן טס בטיסה מסחרית של חברת טורקיש איירליינס מטוקיו דרך איסטנבול טיסה TK53, ומאיסנטבול לת״א טיסה TK784 שנחתה בישראל בשעה 08:55.

"על כל נוסעי הטיסה שנחתה הבוקר ושהיו עמו על המטוס להכנס לבידוד בית באופן מיידי ל-14 יום ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400. אם במהלך הבידוד מופיעים סימפוטמים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101 על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף", הדגישו במשרד הבריאות.

כזכור, נכון לעכשיו התגלו בישראל שבעה חולים בקורנה, בסך הכל, ואחד מהם כבר החלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר