"להפיג את המתח"

נגד הקורונה: באור יהודה יחלקו ערכות מיגון

לאור העובדה שנשא 'קורונה', הסתובב ביום שיש האחרון באור יהודה, החליטה העירייה לחלק ערכות. לדברי העירייה: "על רקע מגפת הקורונה נפיץ ערכות כדי להפיג את המתח" (ארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הערכה שתחולק (צילום: דוברות עיריית אור יהודה)

לאחר שהתברר כי בסוף השבוע שעבר, הסתובב נשא 'קורונה' ברחבי אור יהודה, העירייה החליטה היום (ראשון), לחלק ערכות לתושבים שנמצאים בבידוד "כדי להפיג את המתח".

בהודעת העירייה נאמר: "כחלק מההתמודדות עם הלחץ של תושבים רבים על רקע מגפת הקורונה והכמות ההולכת וגוברת של תושבים שנכנסים לבידוד, נפיץ ערכות לתושבים אלו כדי להפיג את המתח ולייצר קשר הדוק יותר מול אותם אנשים".

עוד אמרו בהודעה: "כי כל תושב שנמצא תחת בידוד ויהיה מעוניין לקבל ערכה הכוללת חוברת תשבצים ושי, יוכל לעשות זאת באמצעות רישום בטופס מקוון. עובדי העירייה הונחו להגיע אל בתי התושבים המבודדים כשהם עם מסיכות על פניהם וכפפות".

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "אני מודעת לכך שלא מעט תושבים שלנו נמצאים בחוסר ודאות ואנו עושים הכול כדי לעודד אותם ככל שניתן. אנו נמצאים עם חלקם בקשר החל מיום שישי ולכן יזמתי פרויקט לחלוקת ערכות עבור התושבים, צעד שיאפשר להם להרגיש שגם כשהם נמצאים הם בבידוד, הם לא לבד ואנחנו מלווים אותם. בהזדמנות הזו, אני רוצה לברך את תושבי אור יהודה וכמובן את כל אזרחי מדינת ישראל בבריאות איתנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר