אולפן הבחירות

השר אלקין: נתניהו לא הפעיל את הרב חבורה

גוש הימין; איתמר בן גביר; אביגדור ליברמן; הנאמנות לחרדים; הקלטות ישראל בכר והרב גיא חבורה וחוק שישחרר את נתניהו מהמשפט • השר זאב אלקין באולפן הבחירות של כיכר (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא ויוחנן בלייך)

יממה לפני בחירות 2020, השר זאב אלקין, מבכירי 'הליכוד', התארח באולפן 'כיכר השבת', והכחיש את הטענות כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עומד מאחורי הקלטת השיחה בין ישראל בכר, יועצו הבכיר של בני גנץ, לרב גיא חבורה.

כותרות הראיון:

גוש הימין: "בסוף המפתח זה אחוזי ההצבעה, הימין מצביע באחוזים יותר קטנים מגוש השמאל. אם אנשים יבואו להצביע באחוזים דומים כמו בשמאל - ננצח את הבחירות".

איתמר בן גביר: "הוא לא שווה 80 אלף קול. בבחירות האחרונות הרבה אנשים מהימין הצביעו לו כי האמינו לשקרים שלו שהוא יעבור את אחוז החסימה, הסקרים של השמאל ניפחו אותו ובסוף הקולות הלכו לפח. אם בן גביר לא ירד - הוא מסכן את ניצחון הימין, מי שמצביע ל'עוצמה' יכול להיות שהוא מצביע ל'אוסלו ג', כל מי שארץ ישראל יקרה לו, אסור להצביע לו".

אביגדור ליברמן: "איזו ממשלה ליברמן יקים, הוא אומר שעם החרדים, נתניהו ורפי פרץ הוא לא הולך. מה זו ממשלה ציונית ליברלית? ברור שבני גנץ המועמד שלו לרה"מ. איך אפשר להקים ממשלה בראשות גנץ? אין דרך בלי תמיכת הרשימה הערבית המשותפת".

נאמנות החרדים: "הציעו לנו ב'כחול לבן' להיפרד מהחרדים, אבל אני חושב שהפגנו שאנחנו מדברים בשם כל הגוש, היינו שקופים עם השותפים, השותפות הזו תימשך".

ההצעה, ערב הבחירות, לרוטציה עם בני גנץ: "לפעמים עם ישראל בוחר מנהיגים לא טובים, קורה. הלכנו לבחירות ולא הסתרנו שהמטרה היא להקים ממשלת ימין, אבל התוצאות לא אפשרו להקים ממשלה ולכן בכדי לחסוך בחירות - הסכמנו ללכת לממשלת אחדות".

הקלטות ישראל בכר: "על עצם ההקלטה, אני מתנגד מאוד לתרבות ההקלטות, מכל צד. היום, כשאנשים מדברים אחד עם השני, בשיחה פרטית, ואתה יכול למצוא את עצמך מוקלט..

"אני לא חושב שראש הממשלה מסוגל להפעיל רב, בוא גם נזהר בכבודם של רבנים. הדברים של בכר מאוד חשובים, מבחינת תוכן הדברים, זו אמירה מאוד משמעותית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר