"אמירותיו אנטישמיות"

נתניהו: איווט ליברמן לא יישב בממשלה שלי

יו"ר הליכוד ערך סקרים ובעקבותיהם החליט - והכריז: "איווט לא יהיה בקואליציה או בממשלה הבאה שלי". הוא אף תקף: "אמירותיו על החרדים עברו את גבול האנטישמיות" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו במתקפה על "פסילת הכיפות השחורות". ארכיון (צילום: 'מקור ראשון' בפייסבוק. תמונות: נועם רבקין פנטון/הדס פרוש, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר היום (ראשון), כי יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן לא יהיה בקואליציה הבאה שלו ולא ייקח חלק בממשלתו.

על פי הדיווחים, בימים האחרונים נתניהו התלבט בנושא זה, ערך לגביו סקרים ובסוף כאמור הכריע נגד ישיבה עם איווט, ככל הנראה, כדי למשוך מצביעי ימין ש'ברחו' לישראל ביתנו אך רוצים ממשלה בראשות נתניהו.

את ההכרזה השמיע נתניהו בראיון שהעניק לרדיו קול ברמה, בו אף הסביר: "האמירות של ליברמן על הציבור החרדי עברו את גבול האנטישמיות".

באשר לרשימת עוצמה יהודית, עמה כזכור כשל המשא ומתן, אמר יו"ר הליכוד: "אשמח אם בן גביר יפרוש. חסר לנו מנדט אחד כדי לנצח. מצביעי 'עוצמה': הצביעו ליכוד או מפלגת ימין. בן גביר צריך לגלות אחריות, אחרת - המחנה הלאומי לא יסלח לו".

"אם יטילו עלי את הרכבת הממשלה, אני אביא גם את המנדט ה-61 - ואל תשאל אותי מאיפה", הצהיר ראש הממשלה, והוסיף, באשר לעתיד: "אנחנו הולכים לפנות את חאן אל אחמר, ואני מתכוון להוריד את אחוז החסימה; השמאל תמיד מתאחד, ואצלנו לא עוברים את אחוז החסימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר