בבחירות 2019

חבר וועדת קלפי יואשם בפגיעה בטוהר הבחירות

חבר ועדת קלפי מטעם הליכוד שהוצב בבית ספר בצפון הארץ מואשם בכתוב לשימוע כי פגע בטוהר הבחירות לכנסת ה-21, לאחר שהכניס 56 מעטפות עם חותמות מזויפות לקלפי (בארץ)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

שעות ספורות לפני פתיחת הקלפיות לכנסת ה-23, מודיעה הפרקליטות חבר ועדת קלפי מטעם מפלגת הליכוד יועמד לדין בכפוף לשימוע בגין עבירות של פגיעה בטוהר הבחירות לכנסת ה-21.

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הודיעה היום (ראשון) למר סבר בוואכני כי בכוונתה להעמידו לדין, לאחר שלפי כתב החשדות, שימש ביום הבחירות כחבר ועדת הקלפי מטעם מפלגת הליכוד בקלפי אשר הוצבה בבית ספר "אל סדיק" בפורדיס.

במהלך יום ההצבעה, לאחר שמר בוואכני הבחין שמספר בעלי תפקידים יצאו מחדר הקלפי וכי דלת הקלפי סגורה, הוא הטיל לקלפי כ- 56 מעטפות הצבעה חתומות בחתימות מזויפות ובתוכן פתקי הצבעה.

בנוסף לכך, ניסה מר בוואכני להטיל בכוונה לתוך תיבת הקלפי, כ-230 מעטפות הצבעה חתומות בחתימות מזויפות, ובתוכן פתקי הצבעה.

בפרקליטות האשימו כי כל זאת עשה מר בוואכני, על מנת להפריע למהלך התקין של הבחירות ועל מנת שפתקי ההצבעה ייספרו יחד עם כלל הפתקים ששולשלו לקלפי ביום הבחירות, כדין.

לאור העבירות המיוחסות לו, החליטה הפרקליטות להעמיד אותו לדין בכפוף לשימוע בעבירות של הפרעה למהלך הסדיר של הבחירות על ידי חבר ועדת בחירות, הצבעה שלא כחוק על ידי חבר ועדת בחירות, ניסיון להצבעה שלא כחוק על ידי חבר ועדת בחרות ושימוש במסמכים מזויפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר