שוב לא עבר

בן גביר - האיש שמנע 61 מנדטים מגוש הימין?

רשימת הימין הקיצוני עוצמה יהודית, שסירבה לפרוש מהמירוץ לבחירות למרות הצעות מפתות מיהדות התורה ומהליכוד, כצפוי לא עברה את אחוז החסימה, ויתכן שמנעה 61 מנדטים מגוש הימין (פוליטי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בן גביר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

רשימת 'עוצמה יהודית' של הימין הקיצוני, שניסתה "לגנוב" קולות מהמגזר החרדי, לא הפתיעה: לפי תוצאות המדגמים, היא ניצבת הערב (שני) הרחק הרחק מאחוז החסימה, ואין לה סיכוי להיכנס לכנסת ה-23.

כזכור, בימים האחרונים תיזז יו"ר 'עוצמה' עו"ד איתמר בן גביר את המערכת הפוליטית כולה, שציפתה לראות אם יפרוש מהמירוץ לכנסת, אך לבסוף לא פרש, למרות הצעות מפתות מהליכוד, ואף מיהדות התורה.

הערב, לאחר התבוסה - שיתכן ותמנע 61 מנדטים מגוש הימין - פרסם בן גביר את ההודעה הבאה: "חברים יקרים ואהובים. פעילים ופעילות, תומכים ותומכות, מצביעים ומצביעות. תודה רבה לכולכם, על המאבק הנחוש והעיקש. תודה על מסירות הנפש, תודה על כך שהאמנתם בדרך שלנו".

"תודה על כך שהלכתם עם האמת שלכם, על כך שבחרתם במי שלא ערבב אתכם ולא 'סתמתם את האף' והלכתם להצביע למי שמשקר את הציבור שלו בלי הפסקה", עקץ בן גביר.

לדבריו, "במשך השבועות האחרונים, עד הדקה האחרונה של מערכת הבחירות הזו, הותקפנו בקמפיינים מכוערים ושפלים נגדנו. לא האמנו עד לאן השפל הזה יגיע. הם השקיעו את כל כוחם ומרצם כדי לחסל את הדרך שלנו, את האמת שלנו".

"וזו הסיבה האמיתית שהם עשו זאת: הם באמת רוצים לחסל את הדרך שלנו. הם לא באמת רוצים ממשלת ימין שעושה, אלא רוצים להמשיך בעסקנות ובדיבורים. חברים, יש עוד המון להרחיב, אך אחתום בדבר אחד: עוצמה יהודית מייצגת דרך. והדרך הזו היא דרך של אמת. והאמת, סופה לנצח, סיים עו"ד איתמר בן גביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר