חגיגות הניצחון

גפני בראיון ל'אולפן כיכר': "אני אופטימי מאד בנוגע לממשלת 61"

בראיון למשדר הבחירות ב'אולפן כיכר' הביע יו"ר 'דגל התורה' אופטימיות באשר להקמת ממשלת 61, והצטער על כך שלא הגיבו בפעם שעברה לליברמן. בנאומו, הודה גפני לרב מאזוז והרב הכהן (חרדים)

גפני בראיון ל'כיכר' (צילומים: מוטי גרין. תמונה ראשית: פלאש 90 / דבורה נוסבכר, כיכר השבת)

"אני אופטימי מאד בנוגע לממשלת 61", אך אמר הלילה (שלישי) יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, בראיון לחנני ברייטקופף מחגיגות הניצחון של 'יהדות התורה', במהלך משדר הבחירות המרכזי של הציבור החרדי ב'אולפן כיכר'.

במהלך הראיון, התייחס גפני לניצחון של המפלגה, כפי שעלה מהמדגמים ואמר כי "קיבלנו המון קולות מציבור חילוני". באשר ליחס המפלגה ליו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן וההסתה המתמשכת שלו נגד החרדים, אמר גפני כי לדעתו "היינו צריכים מלכתחילה להגיב להסתה של ליברמן".

נאום הניצחון של ח"כ גפני

גפני הביע חרטה שהם לא הגיבו בחריפות "לשקרים של ליברמן", כלשונו, כבר בפעם שעברה, שכן "הפעם הוכח" שכאשר הלכו לו על הראש, המפלגה הביאה ניצחון יפה.

גפני נשאל ממה הוא שמח יותר - מהעלייה של יהדות התורה או מהנפילה של ליברמן, והשיב שהוא מרוצה משני הדברים.

הדיווח ממטה 'יהדות התורה'

לאחר מכן, בנאומו בחגיגות הניצחון של המפלגה, אמר גפני: "התורה הקדושה ניצחה! בזכות ברכתם והתמסרותם של גדולי ישראל שליט"א קרו הלילה שני דברים, האחד הגוש הימין ניצח, תוקם ממשלה, ולא הולכים לבחירות נוספות. השני זה שיהדות התורה תגיע ללא פחות משמונה מנדטים".

בנאומו, הודה גפני "לראש הישיבה הגר"מ מאזוז ולרב דוד חי הכהן ולכל הקהלים החדשים שהצטרפו ותמכו במפלגת יהדות התורה".

(צילום: פנחס עמנואל)

גפני התייחס גם הוא לפגישה הצפויה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "אני וידידי השר ליצמן נבקש מרה"מ נתניהו - שבממשלה שתקום בע"ה, איווט ליברמן לא יצורף! אין בו צורך, נתניהו יסתדר בלעדיו, עם ישראל יסתדר בלעדיו. הוא כבר לא רלוונטי".

יצוין כי בכל פעם שליברמן הוזכר נשמעו קריאות 'בוז' בקהל.

(צילום: פנחס עמנואל)

"נמשיך לפעול באחדות מלאה בסיעה בין דגל התורה לאגודת ישראל", הבטיח גפני, "לא נתפשר על שום דבר שקדוש ויקר לציבור החרדי ולשומרי המסורת בישראל לטובת עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר