הנאום המלא

בנימין נתניהו: "איזה ניצחון! משנכנס אדר, מרבים בשמחה"

יו"ר הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הלילה נאום ניצחון מרשים לפני אלפי מעריציו - לאחר שמפלגתו הגיעה להישג היסטורי, 37 מנדטים לפי המדגמים, ושגוש הימין התקרב ל-61 • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ כנסת. תמונה: Olivier Fitoussi/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, בדרך ככל הנראה לכהונה נוספת בתפקידו, נשא לפנות בוקר (שלישי) נאום ניצחון לפני אלפים מאוהדיו, שקטעו את דבריו כל העת בקריאות שמחה על הישג שלושים ושבעת המנדטים למפלגתם, הליכוד.

תחילה התקבל נתניהו בשירת "מי שמאמין לא מפחד", אליה הוא הצטרף בקול רם, ואז החל בנאומו: "משנכנס אדר מרבים בשמחה - ואיזו שמחה הלילה; לילה של ניצחון ענק. תודה רבה לכם".

"זהו הניצחון הגדול בחיי. כנגד כל הסיכויים. עמדנו מול כוחות אדירים שכבר הספידו אותנו. חרשנו את המדינה מצפון עד דרום. אין כמו אזרחי ישראל. אזרחי ישראל נתנו בנו אמון, כי הם יודעים שהבאנו את העשור הטוב ביותר בתולדות ישראל".

רה"מ המשיך, בחיוך גדול: "אמרו שתם עידן נתניהו, אבל הפכנו את הלימון ללימונדה... אני זוכר את הניצחון הראשון שלנו ב-96', שהיה היסטורי, אבל הניצחון הזה לא פחות מתוק, אם לא יותר".

באשר לעתיד, בישר בנימין נתניהו: "נחיל ריבונות על חבלי מולדת ביהודה ושומרון, נחסל את האיום האיראני, נכרות ברית הגנה עם ארה"ב ונכונן שלום עם מדינות ערב".

"אני מתכוון להיות ראש הממשלה של כל אזרחי ישראל", ניסה יו"ר הליכוד לשדר מסר מפייס כלפי יריביו, "ואקים ממשלה לאומית".

וכך סיים נתניהו את נאומו, לקול שאגות "היידה שרה": "לפני שלוש שעות חגגנו יום נישואים 29.; תודה על מתנת הנישואין, ותודה ענקית לחברי הליכוד על הניצחון. נצעיד את ישראל לפסגות הצלחה".

צפו בנאומו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר