בחירות 2020

בני גנץ: "אני וחבריי ממתינים לתוצאות הבחירות הסופיות"

בעוד גוש הימין עומד כרגע על 59 מנדטים ורה"מ נתניהו החל במגעים להרכבת הממשלה הבאה, יו"ר 'כחול לבן' מבהיר כי הם ממתינים כדי לדעת איך יוכלו לשרת את הערכים שבשמם יצאו לדרך (חדשות)

בני גנץ (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

"אני וחבריי ממתינים לתוצאות הבחירות הסופיות בכדי לדעת איך נוכל לשרת בצורה הטובה ביותר את הערכים שבשמם יצאנו לדרך", כך כתב הערב (שלישי) יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, בעקבות תוצאות הבחירות.

את דבריו הוא מפנה אל ה"פעילות ופעילים יקרים, כל התומכים של כחול לבן, אתם שנאבקתם בשטח וברשת, בצמתים ובפייסבוק, בשיחות הסלון ובקבוצות הוואטסאפ המשפחתיות".

"אני רוצה להודות לכם", כתב גנץ, "על המסירות, הנחישות, העבודה מסביב לשעון וההקרבה האישית והמשפחתית. אני מעריך את הנכונות שלכם לפעול למען המדינה שלנו, למען הדרך שבה אתם מאמינים".

גנץ הוסיף וכתב: "חשוב לי שתדעו שגם בימים טובים יותר וגם בימים טובים פחות - אתם מאפשרים לי לפעול, אתם נותנים לי ולכולנו בכחול לבן את הכוח לפעול למען אזרחי ישראל".

יו"ר 'כחול לבן' הבהיר כי "אני וחבריי ממתינים לתוצאות הבחירות הסופיות בכדי לדעת איך נוכל לשרת בצורה הטובה ביותר את הערכים שבשמם יצאנו לדרך. דבר אחד בטוח, גם עכשיו - נמשיך לשים את ישראל לפני הכל ולשרת את החברה הישראלית".

"הדרך עוד ארוכה", חתם גנץ את דבריו.

כפי שדווח, אחרי ספירת 97% אחוז מקולות האמת, גוש הימין עומד כעת על 59 מנדטים אך מאחר ונותרו עוד כמה מאות אלפי קולות, נראה כי הכל יכול להשתנות.

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי שידר הערב אופטימיות ביציאתו מפגישה אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו. בשיחה עם 'כיכר השבת', אמר דרעי כי "מהנתונים שקיבלתי עכשיו, אנחנו קרובים למנדט ה-61".

המצב האופטימלי עבור גוש הימין יהיה באם יצליחו להשיג רוב של 61 חברי כנסת, שכן אחרת, ייאלצו להשיג עריקים מהמחנה הנגדי - כאשר מרבית השמות הפוטנציאלים כבר מיהרו להודיע שלא יערקו.

אופציה נוספת, היא צירוף ישראל ביתנו לקואליציה, אך בינתיים, בזמן שבמפלגות החרדיות עדיין חלוקים בשאלה אם לשבת עם איווט, ליברמן עצמו הודיע כי לא יישב בממשלה עם ש"ס ויהדות התורה.

בתגובה לדיווחים כי בפגישה של ראשי מפלגות בלוק הימין עם נתניהו הוחלט על הסרת הווטו מליברמן אומר בכיר בליכוד ל'כיכר השבת' כי אין סיכום כזה. הבכיר טען כי לא ייעשה אף צעד בלי לקבל אור ירוק מראשי בלוק הימין. לדבריו, נעשתה פרשנות מוטעית לסיכום לפיו "לא פוסלים כניסה לממשלה של מפלגות המכירות במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר