מנקים בסטייל

לגייס את הטכנולוגיה לנקיונות הפסח

הדור שלנו התברך במהפכות טכנולוגיות בכל תחומי החיים, אך דומה כי בכל מה שקשור לנקיונות הפסח, אנחנו מנקות כמו במאה ה-19 • הגיע הזמן דור ה-Y שתפנימו את השינוי (טכנולוגיה, מקודם)

אין ספק כי כל עקרת בית עומדת בפני אתגר גדול מאוד כשפסח מתקרב. אמנם ההלכה לא מחייבת ל'השתגע' אבל האביב שנוקש על דלתותינו הוא זמן מצויין להכניס רענון בבית ואוברול כללי על כל פינה ופינה.

אז כל בת ישראל כשרה הורגלה עוד מבית אימה כי כל בגד בלוי שמים בצד כדי להכין ארסנל של סמרוטים לקראת פרוייקט הפסח, ובהגיע ימי האביב העליזים, התגייסו כל בני הבית למרק ולשפשף עד כלות הכוחות...

אז אמנם קצת השתדרגנו וסמרוטים הפכו למטליות ניקוי מיקרופוביות במגוון צבעים, אך הסיסטימציה נשארה כשהיתה...משפריצים, מבריקים, והכוחות ממהרים להיגמר מבעבר...

עקרות בית יקרות! הגיע הזמן לעשות לכם היכרות עם חברה בריטית ותיקה שמפתחת טכנולוגיות ניקוי מתקדמות לשימוש ביתי בהתאם לפיתוחי הטכנולוגיה האחרונים. כנסו לכאן>>

דייסון הוא אחד המותגים המוכרים בישראל בתחום שואבי האבק האלחוטיים שהמיוחד בו הוא שיטת הציקלון.

בשנת 1993 המציא סיר ג'יימס דייסון מבריטניה את שואב האבק הראשון בשיטת הציקלון, ללא צורך בשקיות להפרדת האבק. היה זה לאחר שהוא הרגיש כי עוצמת השאיבה של שואב האבק שלו הלכה ופחתה ככל ששאב יותר אבק ונקבוביות השקית נסתמו. נדרשו לו חמש שנים ו-5,127 דגמי אב- טיפוס עד שהגיע לדגם המסחרי הראשון. דייסון מיהר והציע את המצאתו לחברת הובר הבריטית, אשר נחשבה אז למובילה העולמית בתחום. בהובר דחו את המצאתו מכיוון שלא רצו להפסיד את שוק השקיות לשואבים - שוק שהוערך ב-500,000$ בשנה.

הצלחת הטכנולוגיה של דייסון, לא מנעה מהובר ואחריהם חברות אחרות רבות לנסות ולייצר חיקוי לשואבים של דייסון.

בתחילה, השואבים הוגבלו לרשת החשמל בהיותו מקור האנרגיה של השואבים אך עם הזמן הומרה הטכנולוגיה לאלחוטית.

על אף היות השואב האלחוטי מעט כבד, המהנדסים של Dyson התבססו על עיקרון המנוף של ארכימדס ומיקמו רכיבי מפתח דוגמת המנוע והסוללה לפני ומאחורי החלק העליון של המכשיר. בצורה זו מרכז הכובד זז והמכשיר הופך לקל-משקל ופשוט לשימוש.

שואבי האלחוט מהדור החדש של דייסון יודעים להסיר ולשאוב חלקיקים, כולל אבק ואלרגנים עד גודל של 0.3 מיקרון מרהיטים ומשטחים, והם כוללים מסנן אוויר המזהה אלרגנים, חיידקים ומזהמים הנישאים באוויר. השואב הופך את האויר בבתים, במשרדים, בכיתות הלימוד ובחללים הסגורים לנקי יותר ואפשר להגדיר אותו כפתרון מוצלח ביותר לבעיית "זיהום האוויר התוך מבני".

כנסו לכאן>>

כיום מציעה דייסון מגוון פיצ'רים לשימוש מקיף לכל פתרונות הניקוי העומדות לרשות בעלת הבית. קודם כל מנוע השואב של דייסון יכול לעבוד ברצף כ- 60 דקות ללא חיבור כלשהו למערכת החשמל, רק על סמך הבטריה. אך מלבד זאת השואב מגיע עם מגוון מברשות לכל מטרה.

כנסו לכאן>>

מברשת Torque

מתכווננת אוטומטית לניקוי עוצמתי לכל סוגי המשטחים.

מברשת Torque

מברשת רולר רך 'פלאפי'

מתוכנן במיוחד לניקוי רצפות קשות ופרקטים. הוא שואב חלקי לכלוך גדולים וקטנים בו-זמנית.

מברשת רולר רך 'פלאפי'

מברשת חובטת מיני ממונעת

מיועד לניקוי אבק ושיער מחללים צרים כמו הרכב והמדרגות.

מברשת חובטת מיני ממונעת

אביזר לפינות

מיועד לניקוי אבק ואלרגנים ממקומות צרים שקשה להגיע אליהם.

אביזר לפינות

אביזר דו מצבי לניקוי כללי

שני אביזרים בכלי אחד. עובר בקלות ממצב למצב בעזרת סיבי ניילון קשים מסיר אבק ממקומות צדדים וקשים.

אביזר דו מצבי לניקוי כללי

מברשת קטנה למשטחים עדינים

מסייע בהסרת אבק ממסכים, מקלדות וממשטחים עדינים נוספים

מברשת קטנה למשטחים עדינים

בנוסף כל הליך תחזוקת המכשיר הינו ידידותי וקל להבנה, הפילטר הראשי מתפרק ונשטף תחת זרם מים במהירות ובקלות, גם מברשת הרולר השעירה נשטפת ומתייבשת ללא כל בעיה. ואף ריקון מיכל האבק בנוי עם מנגנון ייחודי של 'כוון וירה' והוא מתרוקן בקלות בצורה היגיינית היישר לפח האשפה.

אז אל תשארו מאחור, נצלו את הטכנולוגיה המתפתחת ותתחילו לנקות לפסח בסטייל. כנסו לכאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר