התלמידים נחרדו

החמרה במצבו של הגרא"י ברזל; תפילות באמצע ה'סדר' בישיבתו

הידרדרות במצבו של הגאון רבי אברהם יצחק ברזל, מראשי ישיבת מיר בברכפלד, שלקה במחלה קשה, וכעת נוספו לה קשיי נשימה. תלמידיו הרבים מתפללים להחלמתו (אקטואליה)

יענקי כץ | כיכר השבת |
ראש הישיבה, לאחר שחלה (ארכיון. באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בבית החולים בילינסון חלה היום (רביעי) החמרה משמעותית במצבו של הגאון רבי אברהם יצחק ברזל, מראשי ישיבת מיר בברכפלד, שחלה במחלת הסרטן.

בימים האחרונים סובל ראש הישיבה סובל בעקבות הטיפולים הקשים שהוא עובר, והיום נוספו לכך קשיי נשימה חמורים ביותר.

הבוקר, בשעה 10:30, עצרו את סדר א' בהיכל ישיבת מיר בשכונת ברכפלד שבמודיעין עילית, העומדת בראשותו, והחלו באמירת פרקי תהילים.

הציבור נקרא להרבות בתפילה ותחנונים לרפואתו השלמה של הגאון רבי אברהם יצחק בן חנה.

התלמידים, סביב רבם

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', הגרא"י ברזל חלה כבר בסוף הקיץ האחרון, ובערב ראש השנה החל בסדרת טיפולים, אך בחורי הישיבה עודכנו על כך באופן רשמי רק בתחילת 'זמן חורף'.

בשיחה שמסר אז, בליל שבת, ראש הישיבה הגאון רבי נעם אלון, הוא הכריז על סדר לימוד שיהיה מוקדש לרפואתו השלימה של עמיתו הרב ברזל. עוד נקבע, כי ייערכו במוצאי שבת תפילות רבים בהיכל הישיבה, בחצות הלילה, תוך אמירת פרקי תהילים וי"ג מידות, בתחינה להחלמתו.

הרב אלון אף עורר על ה'חיזוק' אותו קיבלו עליהם בני הישיבה, שלא לדבר בתפילה, קרא להמשיך בכך וסיפר לבחורים על האברך שחלה במחלה וחבריו בכולל קיבלו על עצמם שלא לדבר בתפילה, ובאורח פלא המחלה נעלמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר