הנגיף מתפשט

הקורונה בעולם; עליה בסין, חירום בארה"ב

שלושה ימים רצופים של ירידה, הסתיימו עם עליה נוספת במספר הנדבקים בסין • בארה"ב אישרו תקציב של 8 מיליארד - למאבק בנגיף • נדבקים ראשונים בהוגריה וסלובניה (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

אחרי שלושה ימים של מגמת ירידה במספר הנדבקים החדשים בסין, מדווח במדינה האסייתית על התהפכות המגמה ועל עליה במספר הנשאים החדשים של נגיף הקורונה.

בנוסף, נרשמו 31 מקרי מוות כתוצא מהנגיף ביממה האחרונה - כולם במחוז חוביי, מוקד התפרצות הנגיף, ו-23 מתוכם בעיר ווהאן.

ביפן, נרשם אתמול לראשונה חולה בקורונה במחוז חדש שהיה עד כה ללא נשאים. בסך הכל נדבקו ביפן אתמול 36 בני אדם - המספר הגבוה ביותר ליום אחד מאז התפשטות הנגיף במדינה.

בדרום קוריאה, אובחנו אתמול 438 מקרים חדשים, מה שהעלה את מספר הנדבקים בנגיף במדינה ל-5,766. עוד דיווחו הרשויות במדינה על שלושה הרוגים נוספים, ובסך הכל 35 מתו בקוריאה הדרומית מאז פרוץ המגיפה.

ארה"ב ואירופה

בית הנבחרים של ארצות הברית אישר הלילה ברוב גורף של 415 תומכים מול שני מתנגדים, חקיקה המקציבה 8.3 מיליארד דולרים למאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. ההצעה צפויה להיות מאושרת היום בסנאט, ומשם תובא לחתימת הנשיא טראמפ.

עד כה, נדבקו 129 בני אדם בארה"ב בנגיף, מתוכם 53 בקליפורניה - שם הכריז המושל על מצב חירום.

הנגיף התפשט אתמול גם במזרח אירופה, שם התגלו מקרים ראשונים בסלובניה ובהונגריה. באירלנד אובחנו ארבעה בני אדם נוספים, בצרפת אובחנו 73 מקרים חדשים, ובאיטליה - שם הנגיף מתפשט במהירות, זוהו אתמול 587 נשאים חדשים של הנגיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר