לאחר 3 ימים

אלו התוצאות הסופיות בבחירות לכנסת ה23

ועדת הבחירות המרכזית פרסמה את תוצאות הבחירות הסופיות לכנסת ה-23. בסופו של דבר, גוש הימין נותר שוב עם 58 מנדטים, לעומת 55 מנדטים לגוש המרכז-שמאל (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ועדת הבחירות המרכזית פרסמה בשעה האחרונה (חמישי), את תוצאות הבחירות הסופיות, שאינן מראות שינוי לעומת התוצאות עד כה: גוש הימין נותר עם 58 מנדטים, לעומת 55 מנדטים לגוש המרכז שמאל.

רשימת הליכוד זכתה ל-36 מנדטים, אחריה כחול לבן עם 33, הרשימה המשותפת 15 מנדטים, וש"ס עם 9. יהדות התורה, העבודה-גשר-מרצ וישראל ביתנו זוכות ל-7 מנדטים כל אחת, ורשימת ימינה ל-6 מנדטים

תוצאות אלה אינן כוללות את תוצאות ההצבעה ב-6 קלפיות שאותן ממשיכה הוועדה לבדוק בצורה מעמיקה ויסודית נוכח העובדה שבחלקן נרשמו במהלך יום הבחירות אירועים בתחום טוהר הבחירות.

במהלך הימים הקרובים, ועד לפרסום התוצאות הרשמיות, תמשיך ועדת הבחירות לבצע שורה של בדיקות נוספות בכמה מישורים. מבצע "נוהל טוהר הבחירות": עד כה נבדקו 700 קלפיות שנבחרו לפי פרמטרים שונים, וצפויות להיבדק מאות קלפיות נוספות.

בתוך כך, במפלגת הליכוד הודיעו הערב כי היועץ המשפט של המפלגה מבצע פניה לוועדת הבחירות המרכזית בבקשה לעיין בפרוטוקולים ובגיליונות הקלפיות במטרה לאמת שגיאות ברישום תוצאות הבחירות והקלדתן.

בליכוד ציינו כי הפנייה נעשתה חרף בקשות חוזרות ונשנות מצדה שלא נענו מצד ועדת הבחירות. "הליכוד מצפה שעד שמסמכים אלו לא ימסרו לו כדין ולא ימוצו הליכי העיון ותיקון שגיאות בהקלדת התוצאות ועדת הבחירות תימנע מפרסום התוצאות", מסרה המפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר