המלחמה מחריפה

הליכוד מבקש לפתוח בחקירה נגד ליברמן

הליכוד העביר בקשה ליועמ"ש לפתוח בחקירה פלילית נגד אביגדור ליברמן בשל מעורבותו לכאורה בפרשת "ישראל ביתנו" זאת לאחר העדויות שנשמעו במהלך המשפט המתנהל (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: נועם רבקין פנטון/הדס פרוש, פלאש 90)

הקרב בין יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, לרה"מ בנימין נתניהו מגיע לשיא חדש. הליכוד העביר היום (חמישי) בקשה ליועמ"ש לפתוח בחקירה פלילית נגד חבר הכנסת אביגדור ליברמן בשל מעורבותו לכאורה בפרשת "ישראל ביתנו". בליכוד העבירו את הבקשה לאחר העדויות שנשמעו במהלך המשפט המתנהל.

עוד דורש הליכוד לבדוק ובמידת הצורך לחקור את נסיבות פגישתם של שני בניו של ח״כ ליברמן עם היזם משה ישעיהו במוסקבה, אשר לאחריה הסיר משרד הביטחון בראשות השר דאז ליברמן את התנגדותו לשינוי יעוד הקרקע שבבעלותו של מר ישעיהו, משטח המוגדר כשטח אש לשטח שניתן לבנות בו.

הליכוד דורש לבדוק לאלתר האם קיים קשר בין הפגישה ובין הסרת ההתנגדות לעיל.

נתניהו מסר בהודעת וידאו שפרסם כי "הליכוד והימין ניצחו את הבחירות בנוקאווט. גנץ שנכשל בקלפי מנסה עכשיו יחד עם ליברמן לגנוב את החלטת המוני אזרחים בישראל שהעניקו לליכוד בראשותי ניצחון מוחץ. לארדואן יש הרבה מה ללמוד מהם. אפילו באיראן לא נוהגים כך, שם פוסלים מועמדים לפני הבחירות, לא אחרי הבחירות. והרי המוני אזרחים ידעו היטב מהם האשמות הסרק נגדי ובכל זאת הם נתנו לי את המנדט, מנדט מחוזק ומחודש".

"הנה מה שגנץ וליברמן הבטיחו לפני הבחירות - ליברמן הכריז: ״אני לא אתמוך בחוק שימנע מח״כ שיש נגדו כתב אישום להקים ממשלה. אנחנו נגד חוקים פרסונליים״. גנץ הכריז 24 שעות לפני הבחירות: ״לא נשב עם הרשימה המשותפת ולא נישען עליהם מבחוץ״. על מי אתם עובדים? אנחנו מיליוני אזרחים בישראל לא ניתן לכם לגנוב את הבחירות", הצהיר נתניהו.

מוקדם יותר היום רשימת ישראל ביתנו הודיעה, כי "בישיבת הסיעה שהסתיימה כעת הוחלט לפעול לקידום שני חוקים. הראשון חוק המגביל כהונת ראש ממשלה לשתי קדנציות".

"השני חוק המונע מח"כ שעומד נגדו כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה". משמעות הדבר היא למעשה תמיכת המפלגה בחוק שלא יאפשר לבנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה".

חבר הכנסת אחמד טיבי הגיב להודעת ליברמן ואמר: "מעניין. זה מצב חדש, נשקול את ההשלכות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר