הלחץ נמשך

הנגיד החסידי בנימין ברבר לעמיר פרץ: תחבור אל נתניהו

בעל מותג הביגוד, מנגידי חסידות באבוב, שיגר מכתב אל יו"ר מפלגת העבודה עם קריאה לחבור אל קואליציית נתניהו: "תהיה אתה המבוגר האחראי בתוך הכאוס הפוליטי" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ברבר, עם עמיר פרץ (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

הלחץ על ח"כ עמיר פרץ, יו"ר מפלגת "העבודה-גשר" להצטרף לממשלת נתניהו נמשכת - ומגיעה גם מכיוונים בלתי צפויים.

ל'כיכר השבת' נודע כי הנגיד הרב בנימין ברבר, מחסידות באבוב, הוא אחד מאלו הפועלים בימים אלו בניסיון לגרום לעמיר פרץ לחבור לנתניהו ולממשלת הימין.

במכתב שהפנה לפרץ ביום שישי האחרון כתב ברבר: "מזכיר לך שנפגשנו לא מזמן בחתונת בן ח"כ יעקב אשר והוצגתי בפניך כאיש עסקים אמריקני, יליד ישראל, העומד בראש אופנת המיתוג "בן ברבר" המייצרת ומוכרת ביגוד ומצעי עילית בעולם כולו".

הנגיד הוסיף וכתב: "אני פונה אליך מתוך דאגה כנה למצב בארץ כמי שמשתדל לתרום ולעזור לה רבות ככל יכולתי ואף מעבר לכך".

"אני משוכנע שאם אתה וחבריך תעשו מעשה אמיץ ותחברו לממשלת נתניהו - הקול החשוב והערכי שלך יישמע וגם ישפיע למישרין על הממשלה והחלטותיה וממילא על איכות החיים בארץ על כל המשתמע מכך".

ברבר ניסה לשכנע את פרץ באומרו כי "אין לי ספק שבקונסטלציה הנוכחית לא יוכל ראש הממשלה להתעלם מכל הדברים שתציב כתנאי ברור לכניסתך וכך תהיה אתה המבוגר האחראי בתוך כל הכאוס הפוליטי וחסר התוחלת שאנו עדים לו עתה".

"חכמינו אמרו: יש קונה עולמו בשעה אחת. ואני בטוח שאתה הוא האיש הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון".

בסיום מכתבו כתב: "אודה לך מאוד על התייחסותך לפנייה אישית ואותנטית זו שבאה בשמי ובשם ידידיי מיהדות ארה"ב התורמת, ולא בשם שום גוף פוליטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר