ייפסקו ביקורי המשפחות

ומי יפסיד בגלל בהלת הקורונה? המחבלים בכלא

השר החליט: מאות מאנשי ארגוני הטרור המרצים את עונשם בבתי הכלא בישראל, לא יזכו עוד לביקורים ממשפחותיהם המתגוררות ברשות הפלסטינית, בה מתפשט נגיף הקורונה (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אסירים מתקשרים עם קרוביהם. אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat /Flash90)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הורה לשירות בתי הסוהר להקפיא את כל ביקורי 'האסירים הביטחוניים' הפלסטינים, ולא לאפשר כניסת מבקרים משטח הרשות לתוך בתי הכלא, זאת בשל התפשטות הנגיף בשטחיה.

"הפסקת הביקורים הכרחית; הגעה של נשא קורונה לכלא עלולה לגרום להדבקה המונית", הסביר ארדן, בנאום שנשא בטקס פתיחת 'תחנת האומה' - תחנת כבאות והצלה חדשה בשכונת רוממה בירושלים.

השר הוסיף: "עדכנתי את השרים על היערכות המשטרה לאכיפת הבידוד הנדרשת, כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה, ועל כך שבהתאם להחמרה במצב אשקול את הצורך בהכרזה על 'מצב חירום אזרחי', שתקנה לגופי המשרד סמכויות רחבות יותר".

ארדן בנאומו, היום (צילום: דוברות כב"ה)

מוקדם יותר היום עדכן משרד הבריאות הפלסטיני, כי מניין החולים בקורונה בשטחים עומד על 19 - כולם בעיר בית לחם ובמצב יציב. בנוסף, ישנם 2,000 פלסטינים השוהים בבידוד בית ומעט יותר מ-100 השוהים בבידוד בית בערים פלסטיניות אחרות.

בעקבות כך הוחלט בבית לחם ובכפרים שסביבה לסגור את כל המסגדים, מחשש להתפשטות הנגיף. בשכם הוחלט על סגירת כל בתי הקפה ואולמות הספורט והאירועים.

יצוין, כי לרצועת עזה עדיין לא הגיע הנגיף, אך למרות זאת דורש ממשל חמאס מכל החוזרים לעזה דרך מסוף רפיח לשהות בבידוד ביתי למשך 14 יום, בלי קשר לארצות שמהן שבו, ואף להשבית את בתי הספר וגני הילדים לפחות עד סוף השבוע הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר