מנספחי הבחירות

המשטרה בודקת: מי הפעיל חוקרים פרטיים נגד בני גנץ?

בעקבות הדיווחים על הפעלת החוקרים נגד יו"ר כחול לבן, פתחו בכירים במשטרה בבדיקה • במקביל, הליכוד פנה בנושא למבקר המדינה, בעקבות ההאשמות נגדם בתקשורת (חדשות)

(צילום: Avshalom Sassoni /Flash90)

האם הפעילו חוקרים פרטיים נגד יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, ומי שלח אותם? גורמים בכירים באגף החקירות של המשטרה החלו היום (ראשון) בבחינת החומרים שפורסמו - כך מדווח אתר ynet.

לפי הדיווח, טרם נגבו עדויות ומדובר בבחינה ראשונית בלבד כדי לדעת אם מדובר במעשה פלילי. ביום חמישי האחרון, אמרו בכירים במערכת אכיפת החוק לחדשות 13 כי לא יהיה מנוס מפתיחת חקירה פלילית בפרשה.

בעיתון הכלכלי דה מרקר ובחדשות 13 נטען כי 'הליכוד' ביצע התקשרות בעייתית לכאורה עם חוקרים פרטיים, אך עדיין לא ברור מי שילם, ואיזה מידע השיגו.

מפלגת הליכוד פנתה היום למבקר המדינה מתניהו אנגלמן בדרישה לפתוח בבדיקה אודות הפרסומים בחדשות 13 ועיתון "דה מרקר" כי שירותי חברת המודיעין העסקי CGI Group נשכרו על ידי גורם בסביבת ראש הממשלה נתניהו, כדי לאסוף מידע מביך על גנץ.

"בימים האחרונים התפרסמו דיווחים שקריים שיצרו חרושת שמועות. אנו פועלים תמיד על פי חוק. הליכוד, אנשיה או ספקיה, מעולם לא פרצו לטלפון כלשהו ומעולם לא ביקשו ממאן דהוא לפרוץ לטלפון כלשהו או לבצע פעילות לא חוקית אחרת".

בליכוד הוסיפו כי כי "מדובר בטענות חסרות שחר שנטענות על ידי גורמים בעלי עניין כדי ליצור 'אירוע' תקשורתי ולקדם אג'נדה פוליטית", ולכן ביקשו לבדוק את הטענות.

ביום שישי, הגיש רונן צור, היועץ האסטרטגי של מפלגת כחול לבן, תלונה ליועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט ולמ"מ פרקליט המדינה דן אלדד בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר