כולל הרמטכ"ל

היסטריה באיטליה: מאות מתים מ'הקורונה'

בשונה ממדינת ישראל, באיטליה לא רק אלפי אנשים נדבקו ב'קורונה' כולל הרמטכ"ל שלה, אלא מאות אנשים מתים מהנגיף הזה בקצב מסחרר - רק ביממה האחרונה (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הקורונה באיטליה (צילום: shutterstock)

נגיף ה'קורונה', מתחיל לתת את אותתיו בארץ המגף - איטליה, למרות הגעתו המאוחרת של הנגיף, כיום, אחוז התמותה גבוה מאוד ואף יש אלפי נדבקים.

לפי דיווחי כלי התקשורת האיטלקיים, רק ב-24 שעות האחרונות מתו יותר מ-133 בני אדם שמצטרפים ל-366 איש שמתו מנגיף ה'קורונה' במדינה.

עיקר התמותה מגיעה מהאזור שם התחיל להתפשט נגיף ה'קורונה' - מחוז לומברדיה שבצפון איטליה, כאשר משם הנגיף התפשט כהרף עין לשאר המדינה - שככל הנראה לא נקטה אמצעי זהירות, כפי שנהגו במדינת ישראל.

צילום: דוברות מד"א

כאמור במחוז לומברדיה, שם עיקר הנפגעים וביממה האחרונה מתו מהנגיף -103 בני אדם, ובשאר המדינה עוד 30 איש. סך כל הנדבקים ב'קורונה' באיטליה, עומד נכון לעכשיו על יותר מ-7,000 איש.

יחד עם את, יצוין, כי לרוב הנדבקים שמתו מהנגיף היו מחלות רקע קודמות - שרק האיצו את תהליך המוות ורובם כמובן קשישים כאלו שכבר עברו את גיל ה-80.

כעת, באיטליה כבר החלו להטיל סגר על המדינה וההתייחסות לנגיף רצינית ביותר, במיוחד לאור העובדה שהרמטכ"ל האיטלקי הועבר אף הוא לבידוד לאחר שנדבק בנגיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר