ממשלה צרה?

גנץ הנחה את צוותי המו"מ להיערך לשיחות עם הרשימה המשותפת

גנץ הנחה את צוות המשא ומתן להיערך לשיחות עם הרשימה המשותפת, זאת חרף הלחצים המופעלים על ידי בכירים בליכוד לבלום ממשלה שכזו המסתמכת על הח"כים הערבים (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

המגעים לממשלת מיעוט: גנץ הנחה את צוות המשא ומתן להיערך לשיחות עם הרשימה המשותפת, זאת חרף הלחצים המופעלים על ידי בכירים בליכוד לבלום ממשלה שכזו, כך דווח בכאן ב'.

בחדשות 12 דווח הערב, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ומקורביו משגרים בימים האחרונים שליחים אל ח''כ עמיר פרץ בניסיון לשכנע אותו לחבור עם מפלגת העבודה לממשלה בראשות נתניהו.

עוד דווח, כי נתניהו מוכן לשלם כל מחיר, גם בתפקידי מפתח, גם בקווי יסוד מדיניים, כלכליים וחברתיים, עבור הצטרפות מפלגת העבודה שתמנע את הליכתו לאופוזיציה ותותירו בבלפור.

עסקן פוליטי בשם מוטי סנדר, המקורב לנתן אשל, שתיווך בשנה שעברה בין נתניהו לאבי גבאי, הוא אחד השליחים. עמיר פרץ חוסם את סנדר כבר ימים אחדים ומסרב לדבר אתו.

למרות הלחצים, יו"ר מפלגת העבודה ממשיך לקרוא להקמת ממשלת שמאל של בני גנץ בתמיכת הרשימה המשותפת.

בתוך כך, הערב (ראשון), עשרות פעילי ליכוד צעירים הפגינו מול בתיהם של ח"כ גבי אשכנזי וח"כ יועז הנדל ממפלגת כחול לבן וקראו להם להקים ממשלה ללא הרשימה המשותפת.

ח"כ הנדל שיצא אל בני נוער מול ביתו, אמר להם: ''אם תלחצו מספיק חזק, אתם תביאו לאחדות''. לאחר מכן צייץ בטוויטר כי "אחדות זה צורך קיומי".

מחר (שני), ייפגשו בכפר המכביה יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ ויו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן לפגישת מו"מ ראשונה, לקראת תמיכת ליברמן בבני גנץ להרכבת הממשלה הבאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר