ההלוויה - הבוקר

הטרגדיה ב'תורה בתפארתה': הבחור יהושע בוים ז"ל

חבריו ההמומים של יהושע בוים ז"ל, ראו אותו מתמוטט לפתע בחדר האוכל בארוחת הערב בישיבת 'תורה בתפארתה'. כוחות ההצלה ניסו להציל את חייו אך נאלצו לקבוע את מותו (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ב באדר תש"פ | 08.03.20
(צילום: שאטרסטוק)

טרגדיה נוראה בישיבת 'תורה בתפארתה' בעיר אלעד. הבחור החשוב יהושע בוים ז"ל, תלמיד שיעור ג' תושב ירושלים, בן 19 התמוטט הערב (ראשון) לפתע פתאום בעיצומה של ארוחת הערב וכעבור זמן קצר נפטר.

הבחורים שישבו לצידו זיהו שהוא התמוטט ואינו מגיב, שפכו עליו מים והזמינו את כוחות ההצלה, כשמקביל החלו באמירת פרקי תהילים לרפואתו.

לאחר כחמישים דקות של פעולות החייאה הוא פונה במצב אנוש לבית החולים בלינסון שם למרבה הצער נקבע מותו.

פטירתו הפתאומית באה לאחר כמה ימים שחש ברע ולקח תרופות להורדת חום. בישיבה נפוצה שמועה כי יש חשש לקורונה, הנושא נבדק אך לעת עתה טוענים באיחוד הצלה כי אין לכך שום הוכחה או קשר נראה לעין.

מאות בחורי ישיבת ''תורה בתפארתה" יצאו הערב לאסוף כספים כנהוג בערב פורים, בסיום המגבית הייתה צפויה להתקיים מסיבת ערב צום תענית אסתר, אולם הבחורים קיבלו הוראה לחזור מיד לישיבה להפסיק את המגבית, ולגבי חגיגות פורים יוחלט מאוחר יותר על ידי רבני הישיבה אם לצמצם אותם ואולי אף לבטל לחלוטין.

הבחור יהושע בוים זצ"ל, תושב שכונת סנהדריה בירושלים, עלה לישראל עם הוריו מארה"ב בהיותו ילד, היה אחד מטובי הבחורים בישיבת תורה בתפארתה, בישיבה קטנה הצטיין בלימודיו בישיבת 'תפארת יעקב' בירושלים.

הלוויתו תערך הבוקר (שני) בשעה 09:00 מהיכל ישיבת "תורה בתפארתה" באלעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר