מדוע הורה הגר"ח קנייבסקי על חלוקת חוברת בבתי הכנסת

לאור הכרעת מרן שר התורה, החל מרוץ סביב השעון בגיוס מיטב אנשי המקצוע ובהוצאתה לאור של חוברת הניסים והישועות שחוו משתתפי מעמדי 'רינה של תורה' (חרדים)

מרן שר התורה מעיין בחוברת הישועות (צילום: באדיבות המצלם)

לפני ימים מספר עלו ראשי כולל רינה של תורה למעונו של מרן שר התורה ושאלתם בפיהם- למוקד רינה של תורה מגיעים בכל יום עשרות סיפורי ניסים וישועות מופלאות של אנשים שנושעו בכוחה של תפילה ושל אמונה כאשר רבים מהם אף ביקשו לפרסם את הנס שארע עימם. אפשר עדיין להצטרף לתפילה הערב כאן>>

מרן שר התורה עיין במקבץ הסיפורים והורה כי אכן ישנו ענין גדול לפרסומא דניסא לחזק את האמונה בכוחה של תורה ושל תפילה ולעורר את הרבים.

להורדת הקובץ>>

לאור הכרעת מרן שר התורה, החל מרוץ סביב השעון בגיוס מיטב אנשי המקצוע ובהוצאתה לאור של חוברת ניסים וישועות המביאה את סיפורם של מעט ממאות הסיפורים המגיעים במהלך השנה אל המוקד מידי יום.

מרן שליט"א ביקש לראות את החוברת לאחר ההפקה ובירך את המיזם החשוב לעורר את הציבור ולחזקם בסיפורי אמונה בכוחה של תורה ושל תפילה ולעורר את ציבור הקוראים בפרסום הניסים.

מרן שליט"א אף הורה לפרסם השנה כי בל"נ יעתיר אף הוא עבור כל תורמי רינה של תורה יחד עם מאות המתפללים בבית מדרשו. אפשר עדיין להצטרף לתפילה כאן>>

להורדת הקובץ>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר