"כנסו לבידוד"

בהלה באלעד: חולה קורונה ביקר במוקד הרפואי

מאות מתושביה של אלעד, כמו גם רבים נוספים ששהו בזמן מסוים במוקד הרפואי המרכזי בעיר, נקראים כעת להיכנס לבידוד - לאחר שהתברר כי חולה קורונה שהה במקום (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אלעד. אילוסטרציה (צילום מסך: מתוך google maps)

האזרח שאושפז בבית החולים בילינסון לאחר שאובחן כחולה בנגיף הקורונה, ביקר כך מתברר במוקד הרפואי המרכזי של העיר אלעד. בעקבות כך נקראים כל מי ששהה שם באותה העת, להיכנס באופן מיידי לבידוד.

ואלו הפרטים המלאים: "במוצאי שבת האחרון, ה-07.03, בשעה 20:08, הגיע מטופל שאינו תושב העיר למוקד הרפואי. למרות שלא ענה לקריטוריונים של סיכון לקורונה, הוא הופנה למיון.

אמש כזכור הוא אובחן כחולה בקורונה, ובשל כך הושם בבידוד בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה.

"לאור זאת, ועל פי הנחיות משרד הבריאות", מודיע כעת המוקד, "הצוות שעבד במוקד הרפואי באותה משמרת, למרות היותם מוגנים, הונחו להיכנס בבידוד".

טקס לביטול המגיפה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

באשר למבקרים אחרים ששהו במרפאה באותה העת: על פי הנחיות משרד הבריאות ובתיאום מלא, צוות המוקד הרפואי ביצע בשעות האחרונות בדיקה מדוקדקת ומיפה את כל מי שהיה במרפאה בעת שהחולה שהה בה, וכולם קיבלו פניה טלפונית ישירה עם הנחיות להיכנס לבידוד.

"משכך, כל מי שלא קיבל פניה טלפונית, כמו גם שאר המבקרים במוקד ושאר תושבי אלעד - מחוץ למעגל האירוע הזה", מדגישה הנהלת המוקד הרפואי.

במקביל, המוקד עבר חיטוי מלא בתיאום עם משרד הבריאות. יצוין - עבור מקבלי הטלפונים להוראות בידוד: עקב העומס באתר ובטלפון של משרד הבריאות, יתכן ששמותיכם עדיין לא מעודכנים, למרות שהחומר הועבר אליהם. "אנו מעריכים שבמהלך היום הנושא יטופל", נמסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר