ויש לו מסר

מרגש: הרופא החרדי יהודה סבינר, קרא את המגילה לחולי הקורונה

ד"ר יהודה סבינר, רופא חסיד גור, המטפל בימים אלו בחולי הקורונה ששוהים בבידוד בבית החולים 'תל השומר', קרא את מגילת אסתר לחולים ויש לו מסר להעביר לעם בישראל (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ד"ר יהודה סבינר, רופא חסיד גור, המטפל בימים אלו בחולי הקורונה ששוהים בבידוד בבית החולים 'תל השומר', קרא הערב (שני), את מגילת אסתר לחולים הנמצאים בבידוד, ובנוסף יש לו מסר להעביר לעם בישראל.

בטקסט שכתב עבור 'כיכר השבת' הוא כתב כך: "וְהַיָּמִים הָאֵלֶּה נִזְכָּרִים וְנַעֲשִׂים בְּכָל דּוֹר וָדוֹר, מִשְׁפָּחָה וּמִשְׁפָּחָה, מְדִינָה וּמְדִינָה, וְעִיר וָעִיר, וִימֵי הַפּוּרִים הָאֵלֶּה לֹא יַעַבְרוּ מִתּוֹךְ הַיְּהוּדִים וְזִכְרָם לֹא יָסוּף מִזַּרְעָם"

"פסק זמן לקריאת המגילה, בתורנות לילה בפנימית ק' (קורונה) באוהל בית חולים שדה - בשיבא תל השומר. יחד עם עוד אנשים ונשים מעולים ומקצועיים שמתמסרים בקו הראשון למען בריאות המטופלים והקהל הרחב. בתקווה לימים בטוחים יותר!", כתב לסיום.

כזכור, הבוקר התפרסם פסק הלכה מאת הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר 'המועצת' ורבה של רמת אלחנן, לפיו, מי שצריך להיות בבידוד - אסור לו להגיע לבית הכנסת.

"כל מי שחייב להיות בבידוד בימי הפורים אסור לו להגיע לבית הכנסת לשמוע המגילה כי הוא עלול להדביק אחרים ולהכשל ח"ו בעוון שפיכות דמים", כתב הרב זילברשטיין.

הרב הוסיף וכתב כי "הנמצאים בבידוד יקראו לבד את המגילה או ישמעו מאחר העומד בחוץ", וחתם בברכה: "ומי שענה לאסתר המלכה ומרדכי היהודי ישמע שועתנו וישלח רפואה שלמה ויסיר את המגיפה מעמנו",

ל'כיכר השבת' נודע, כי זמן קצר לפני כן קיבל הרב בביתו את את ד"ר יהודה סבינר אשר פרש בפני הרב את מצב התפשטות הנגיף בעולם ואת תמונת המצב של קורבנות המגפה.

ד"ר גדי סגל מנהל המתחם לטיפול בחולי קורונה בבית החולים 'תל השומר' - הסביר לרב זילברשטיין באמצעות שיחת טלפון את החשיבות המכרעת בשמירת הבידוד ונתן סקירה מקיפה אודות מצב התחלואה במדינות אשר יישמו מדיניות מוקפדת בנושאי בידוד החשודים, לעומת מדינות אחרות, הנמצאות כרגע במשבר בריאותי רחב היקף עם נתוני תחלואה ותמותה משמעותיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר