החלום מתרחק

אורלי לוי אבקסיס: 'לא אתמוך בממשלה הנשענת על בל"ד'

יו"ר סיעת גשר הבהירה כי לא תתמוך בממשלה הנשענת על הרשימה המשותפת - ובכך מתרחק חלום הקמת ממשלת המיעוט של 'כחול לבן', אחרי התנגדות ח"כים נוספים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

חלום הקמת ממשלת המיעוט של 'כחול לבן' בתמיכת המפלגה הערבית מתרחקת הערב (שלישי) בעקבות הצהרתה של ח"כ אורלי לוי אבקסיס.

לוי הודיעה כי לא תתמוך בממשלה הנשענת על בל"ד והרשימה המשותפת. עוד הודיעה כי היא אינה מחוייבת עוד לברית שכפו עליה ועל עמיר פרץ עם מפלגת מרצ.

"לנוכח ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות, כאשר לנגד עינינו מופרים נורמות ועקרונות בסיסיים, ברצוני להבהיר מספר דברים", פתחה הח"כית.

"כולנו עדים לכך שמנהיגים שהתחייבו לפעול באמינות ובאחריות, עוסקים בימים אלה בשתדלנות מבישה ומוכנים לשלם כל מחיר לכל גורם במטרה להקים ממשלת מיעוט, גם אם זו תוקם על משענת קנה רצוץ".

היא הוסיפה, "מדאיגה לא פחות העובדה שהחלטות מרחיקות לכת כמו משא ומתן עם הרשימה המשותפת, לרבות בל"ד, מתקבלות בחוג מצומצם מאוד הסובר שקביעותיו תחייבנה את כל חברי הכנסת השותפים לגוש. אני מבהירה: אותי זה לא מחייב".

חברת הכנסת הדגישה: "לא אתמוך בממשלה הנשענת על בל"ד והרשימה המשותפת ואינני רואה עצמי מחויבת עוד לשותפות עם מפלגת מרצ, שנכפתה עליי ועל עמיר פרץ שותפי, בלחץ גורמים רבים בראשם כחול לבן. אמרתי זאת לפני הבחירות ואני אומרת זאת אחריהן".

"הבהרתי זאת גם לשותפי, יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, מיד לאחר הבחירות. אזרחי ישראל זכאים לצפות מנציגיהם לנהוג באחריות ובאמינות בקיום הבטחותיהם בעבורן קיבלו את המנדט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר