'נמשיך לשתף פעולה'

אחרי משבר אורלי לוי אבקסיס: פרץ וגנץ נפגשו

שעות לאחר שח"כ אורלי לוי אבקסיס הדהימה את המערכת הפוליטית בהודעה על התנגדותה ל'ממשלת המיעוט' עם הרשימה הערבית המשותפת, שותפה סיכם על שיתוף פעולה עם גנץ (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

יו"ר מפלגת כחול לבן ח"כ בני גנץ ויו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ נפגשו היום (רביעי), למרות המשבר הגדול עם הודעתה המפתיעה של חברת 'העבודה-גשר' אורלי לוי אבקסיס על התנגדותה לממשלת המיעוט שתכננו.

בפגישה סיכמו גנץ ופרץ להמשיך בשותפות האסטרטגית ביניהם, כמו גם במהלכים להקמת ממשלה "תוך רתימת כל השותפים במערכת הפוליטית", כדבריהם.

והמטרה: "למנוע מנתניהו והליכוד לגרור את מדינת ישראל לבחירות רביעיות", לשון הודעת הדוברות שפרסמו גנץ ופרץ, לאחר שסיימו את פגישתם.

"השניים סיכמו להמשיך ולפעול בתיאום מלא", הדגיש ראשי גוש המרכז-שמאל, שעדיין מתקשה לעכל את ה'בגידה' של לוי-אבקסיס, שאף הודיעה על הפסקת חברותה בחיבור שנעשה בין סיעות העבודה, גשר ומרצ.

בתום הפגישה פרסם פרץ בחשבון הפייסבוק שלו: "חשוב לי להבהיר שלמרות ההתפתחויות אין בכוונתי לתת יד להקמת ממשלת ימין צרה בראשות נתניהו שנוגדת את תפיסת עולמי האידאולוגית. עוד לפני הבחירות הצגתי את הדרך היחידה להקים ממשלה ולהחליף את נתניהו ואת המדיניות של נתניהו ואנחנו מחויבים לדרך הזאת.

"בעת הזאת, ישראל צריכה ממשלה חדשה, ממשלה שתביא לשינוי המדניות בראשותו של גנץ. גם ברגעים פחות טובים, צריך להמשיך להאמין ולפעול וזה בדיוק מה שאעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר