מגיפת ה'קורונה'

פרסום ראשון: משרד החינוך מפסיק את הביקורות בישיבות

משרד החינוך החליט להפסיק את הביקורות בהיכלי הישיבות והכוללים, עקב המגבלות בשל נגיף ה'קורונה', כך נודע ל'כיכר השבת'. יחד עם זאת, ביקורות חוזרות - יערכו כמתוכנן (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
בחורי ישיבה. אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: אהרן קרון, פלאש 90)

פרסום ראשון: בעקבות האיסור לקיים התכנסות של למעלה ממאה איש, אגף הישיבות במשרד החינוך החליט להפסיק את הביקורות בהיכלי הישיבות והכוללים, כך נודע ל'כיכר השבת'. יחד עם זאת, ביקורות חוזרות למוסדות שנפסלו בביקורת הראשונה - יערכו כמתוכנן.

במשרד החינוך ובמשרד הבריאות טרם הבהירו בצורה ברורה את הכללים עבור הלימוד בישיבות ובכוללים, והלימוד לעת עתה נמשך כסדרו בדיוק כפי שקורה בבתי הספר ובסמינרים - שם הוחלט להצמיד את כיתות ה'-ו' לתיכונים, לכיתות ט'-י"ב.

אולם למרות זאת, גל ביקורות הפתע של משרד החינוך בישיבות ובכוללים, יופסק באופן מיידי עקב ההבנה כי צפויים שינויים בישיבות, וכן בשל ההבנה שמאות אברכים ובני ישיבות שוהים בבידוד, כך שהביקורת לא אפקטיבית.

הבוקר, קיבלו מנהלי המוסדות הודעה מאגף הישיבות במשרד החינוך, בה נאמר כי "בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, הופסקו הביקורות של החשכ"ל בישיבות למעט מוסדות שאמורה להתבצע בהם ביקורת שנייה עקב ביקורת ראשונה שלילית וכן מוסדות חדשים לצורך השלמת תהליך ההכרה וקידום תשלומי התמיכה לשנת 2020".

יצויין כי מוסדות שיש להם צפי לביקורת חוזרת או מוסדות חדשים היודעים כי תלמידים רבים חסרים בגלל הנגיף, יכולים לפנות לאגף הישיבות ולהודיע מראש על כמות המבודדים והם מבטיחים להתחשב בכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר