וְנִשְׁמַרְתֶּם לְנַפְשֹׁתֵיכֶם

כך ייתנו חסידי ויז'ניץ את הקוויטל לאדמו"ר

האדמו"ר הורה לבטל את התפילות בבית המדרש הגדול של החסידות וכי החסידים יתפללו במניינים מצומצמים עם פחות ממאה אנשים - בהתאם להנחיות של משרד הבריאות (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: יהודה פרקוביץ)

בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות בנוגע לנגיף ה'קורונה' הגיע היום (חמישי) סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לפגישה עם האדמו"ר מויז'ניץ במעונו בבני ברק, במהלכה עדכן סגן השר את האדמו"ר בהנחיות החדשות לציבור.

לאחר ישיבה מיוחדת שערך הרבי הבוקר, ובעקבות ההנחיות של משרד הבריאות החליט האדמו"ר בשלב הראשון לבטל את התפילות בהיכל בית המדרש המרכזי בשיכון ויז'ניץ, ולצמצם את ההתאספות של חסידי ויז'ניץ עד כמה שניתן, וכלל החסידים יערכו את התפילות במניינים מצומצמים של עד 100 איש.

עוד הוחלט על ביטול כל ארועי ה'יארצייט' לאדמו"ר בעל ה'ישועות משה', שיום פטירתו חל בשבוע הבא בכ' אדר, כולל ה'טיש' המרכזי אותו עורך הרבי מידי שנה.

עוד הוחלט שבזמן עליית הרבי לציון של אביו, החסידים יניחו את ה'קוויטלאך' על שולחן מיוחד, ולא ישירות לידיו של הרבי, וגם זאת בקבוצות של עד 100 איש.

בנוסף בחסידות צפויים לבטל ככה"נ גם את 'טיש היארצייט' הנוסף שצפוי היה להתקיים בתחילת חודש ניסן לרגל הסתלקותו של האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זיע"א, וככל הנראה האדמו"ר יציין את ימי ההילולא של אביו וזקנו זצ"ל במעמד 'לחיים' מצומצם מאד.

בחסידות ממתינים לסיום הפגישה עם סגן השר ליצמן כדי לשמוע האם יהיו הנחיות נוספות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר