צפו ברגע המעצר

מעצר דרמטי בלב ת"א: התפרע ברחוב והתברר כחייב בידוד

לאחר שאדם התפרע ברחובות תל אביב, השורים עצרו אותו, ולאחר שניות ספורות התגלה כי הוא חזר לא מזמן מחו"ל והוא חייב בבידוד. המשטרה ל'כיכר': "נמצא את כל מפרי הבידוד" (בארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

כך נראית אכיפת ה'קורונה' על ידי משטרת ישראל, הבוקר (שישי), שוטרים עצרו בלב ת"א אדם שהתפרע, ולאחר שניות ספורות, עלה במסוף המשטרתי, כי אותו אדם חייב בבידוד, והוא נעצר על המקום.

ל'כיכר השבת' נודע, כי מדובר באדם שמשרד הבריאות דיווח עליו למשטרה כחייב בידוד, השוטרים דרשו ממנו תעודה מזהה, כאשר סרב לשתף פעולה והתנגד למעצר, ביצעו בדיקה במסוף המשטרתי שבה התברר כי הוא חייב לשהות בבידוד בגלל חזרתו מחו"ל, הוא נעצר כשהוא אזוק עם ידיים מאחורי גבו.

גם בסין בה החל הנגיף פעלו השוטרים בצורה דומה, סרטונים מהמעצרים שם הפכו לוויראלים בישראל לפני כמה שבועות, המראות כנראה הגיעו ארצה.

גורם במשטרה אמר ל"כיכר השבת": בתחילה הוא נעצר כי התנהג באלימות. תוך כדי מעצר התברר כי הוא חייב בידוד, ומשם הסיפור השתנה לגמרי, הגיעו שוטרים לבושים במיגון מיוחד והעבירו אותו לבידוד בביתו"

מדוברות המשטרה נמסר כי "כוח משימה מיוחד שהוקם זה מכבר ומורכב משוטרי משטרת ישראל ופקחי משרד הבריאות, ממשיך כל העת בביצוע בקרות וביקורי בית יזומים רבים למבודדים על מנת לוודא את הימצאותם בבידוד. בנוסף הוקמו צוותים דומים במחוזות המשטרה השונים, כשכל צוות מבצע בגזרתו פעילות יזומה כלפי מי שחזר מחו"ל ולא דיווח כנדרש, זאת על מנת לוודא את הימצאותו בבידוד בהתאם להנחיות".

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר