בהלת ה'קורונה'

מחיר ה'אלכוג'ל': 9.90 שקלים ל-100 מ"ל

ה"אלכוג'ל", אחד המוצרים המבוקשים ביותר מאז תחילת משבר הקורונה, יהיה מפוקח באופן עצמאי ע"י רשתות השיווק שקבעו שמחירו לא יעלה על 9.90 שקלים ל-100 מ"ל (כלכלה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מחיר האלכוג'ל יהיה בפיקוח עצמי, כך התחייבו מספר רשתות מזון ופארם שנענו לבקשתו של שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, לשמור על מחיר מקסימום לאלכוהול ג'ל שלא יעלה על 9.90 שקלים ל-100 מ"ל.

המוצר יימכר במחיר זה ואף נמוך מכך ברשתות רמי לוי, שופרסל, Be של שופרסל, יוחננוף, יינות ביתן ויקטורי וסופר פארם. לא מן הנמנע שיימכר במחיר זה גם ברשתות נוספות כשככל הנראה מספר המוצרים לכל לקוח יוגבל כדי למנוע התנפלות.

המוצר שהפך למבוקש במיוחד בשבועות האחרונים בשל התפשטות נגיף הקורונה והחובה לשמור על סטריליות עורר סערה ברשת לאחר שעלו תמונות מהן עלה שסופר-פארם מכרה את המוצר ב-33.90 שקל. לאחר מכן טענה הרשת להגנתה כי זו הייתה "טעות תמחור" בלבד.

לפי השר, חלק מהרשתות אף הביעו נכונות למכור כמות של 500 מ"ל במחיר שלא יעלה על 19.90 שקל.

על פי הדיווחים, שתי היצרניות הגדולות של האלכוהול ג'ל, ד"ר פישר וסנו, עברו לייצור של 24 שעות ביממה במקום פעמיים בחודש זאת במטרה לעמוד בביקושים הגבוהים.

ממשרד הכלכלה נמסר, כי "יצרני המוצר ציינו היום כי לא קיים מחסור שלא מאפשר את המשך הייצור, אלא ביקושים גבוהים מאוד, אשר הביאו להעדר המוצר מהמדפים, אך הוא ימשיך להיות מסופק לרשתות בימים הקרובים".

בתוך כך, ממשרד הכלכלה והתעשייה הודגש שוב, כי "אין כל מחסור במוצרי מזון, הייצור נמשך והאספקה לארץ סדירה". שר הכלכלה הדגיש שסופרמרקטים ורשתות פארם יהיו פתוחים וכי אין צורך להתנפל על המדפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר