התושבים אבודים

המצב באיטליה מדרדר: מאות מתים ביממה

האיטלקים בלחץ; קרוב ל-2,000 חולים מתו מנגיף ה'קורונה', מהם 368 חולים - רק ביממה האחרונה • לפי הדיווחים, לרשויות כבר אין מקום בבתי החולים לחולי 'קורונה' חדשים (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ה'קורונה' באיטליה (צילום: שאטרסטוק)

למרות הסגר המוחלט שאיטליה נוקטת בו, מספר המתים במדינה כתוצאה מנגיף ה'קורונה', רק הולך ומטפס, ורק ביממה האחרונה מתו קרוב ל-400 חולים - והיד עוד נטויה.

הנגיף פרץ לחייהם של האיטלקים - לפני שלושה שבועות במחוז לומברדיה שבדרום המדינה, לאחר שפרץ הנגיף, איטליה נהפכה למוקד משמועתי ובשבוע שעבר החליטו ראשי המדינה - להטיל סגר מוחלט.

קרוב ל-2,000 איש מתו באיטליה כתוצאה מהנגיף, ויש כ-25,000 נדבקים במדינה הנגועה. לאחר ששברו שיא של מתים ביום שישי האחרון עם 250 חולים, היום, הם שברו את השיא ולמרבה הצער עד לשעה זו מתו - 368 חולים.

לפי הדיווחים בכלי התקשורת המקומית, ראשי המדינה מודאגים ביותר, מכיוון שהם לא יודעים את סיפטומי הנגיף, הם לא יודעים האם הם כבר הגיעו לשיא - או שמכאן והלאה זה רק יעלה יותר, מכיוון ששיעור התחלואה במדינה הוא גבוה לפחות פי 2 מבשאר העולם.

מה גם, שרשויות הבריאות באיטליה קורסות מעומס החולים, ועל פי הדיווח הם לא יודעים האם הם יצליחו להחזיק מעמד במידה ויתרבו עוד חולים.

מספר החולים בעולם מ'קורונה', עומד על יותר מ-167,200 חולים, רק היום נדבקו ברחבי העולם, כ-10 אלף איש. סך כל המתים מהנגיף בעולם - 6,070, והיום מתו 608 אנשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר