נלחמים בקורונה

גאב"ד אנטוורפן, הרב אהרן שיף לתושבים: להישמע להנחיות

גאב"ד אנטוורפן, הגר"א שיף יוצא בקריאה פומבית בנוגע להתמודדות יהודי אנטוורפן עם נגיף הקורונה, וקורא לציבור להישמע להנחיות של הרשויות, ולא להתחמק מהם (קורונה)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: הציבור החרדי)

גאב"ד אנטוורפן, הגאון רבי אהרן שיף יוצא בקריאה פומבית בנוגע להתמודדות יהודי אנטוורפן עם נגיף הקורונה, וקורא לציבור להישמע להנחיות של הרשויות, וחלילה לא להתחמק מהם.

הגאב"ד ציין בתחילת דבריו, כי "אנחנו עומדים בשעה קשה שבה ישנה בעיה עולמית בנושא בריאותי חשוב, בעיה שאיתה מתמודדים בכל העולם".

"היות שהשלטונות כוונתם רק לטובה, לכן אין שום היתר לאף אחד להתחמק מההנחיות בנושא נגיף הקורונה, הנחיות שמצילות חיים".

הגאב"ד ממשיך ומפרט את דרכי ההידבקות בנגיף, ואת הזהירות הנדרשת בנושא כלפי אנשים מבוגרים וכלפי כלל הציבור, ולכן על כולנו החובה לסייע לרשויות במלחמתם בהתפשטות הנגיף.

"יש להיזהר מאד בכל מה שנוגע לאנשים שסובלים ממחלות רקע, שהסיכויים שלהם להידבק בנגיף ובצורה קשה גבוהים יותר", ולכן פוסק הגאב"ד כי "האנשים שנמצאים בסיכון פטורים מתפילה במניין".

עוד מוסיף הגאב"ד כי "חובה על כולם לחזור הביתה מייד לאחר התפילה, ללא התקהלויות מיותרות, ובנוגע לסגירת תלמודי התורה יש לדאוג לילדים שילמדו תורה באופנים אחרים ובטוחים לפי ההנחיות של הרשויות".

"בנוגע לחג הפסח הקרב, מציין הגאב"ד כי אין סיבה להיכנס לפאניקה משום שיש מספיק אוכל ומספיק עופות ובשר שיספיקו לכל צורכי החג, וכי יש לדאוג לכך שלא להכניס ללחץ מיותר את הילדים".

לסיום אומר הגאב"ד: "אין עניין לחפש חומרות מיותרות בכל מה שנוגע להכנות לחג הפסח, וכי הציבור מתבקש להגיד את 'פרשת הקטורת' מידי יום כסגולה להישמרות מפני המגיפה, ולהרבות בנתינת צדקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר