המאבק ב'קורונה'

הפוסט ההזוי של לפיד: "ה'לא דמוקרטיה' אסרה עליכם לצאת מהבית"

יאיר לפיד יצא למתקפה חריפה והזויה נגד הנחיות הממשלה בעקבות התפשטות נגיף ה'קורונה', בה טען כי ממשלה לא נבחרת מודיעה לאזרחים שאסור להם לצאת מהבית (אקטואלי)

(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של יאיר לפיד)

ח"כ יאיר לפיד, בכיר מפלגת 'כחול לבן', שעומדת להיכשל שוב בהקמת ממשלה עם הרשימה המשותפת, יצא אמש (שלישי) למתקפה חריפה והזויה נגד הנחיות הממשלה בעקבות התפשטות נגיף ה'קורונה'.

"זו לא דמוקרטיה. והלא דמוקרטיה הזו הודיעה לכם היום דבר אחד: שאסור לכם לצאת מהבית", כך תקף לפיד את ההנחיות, בעוד מנהיג מפלגתו, ח"כ בני גנץ, בחר לשתף פוסט של ראש הממשלה בנימין נתניהו, וכתב: "כשזה מגיע לחיי אדם - אין פוליטיקה, ישראל לפני הכל. שמרו על עצמכם ועל קרוביכם ומלאו אחר ההנחיות".

בסרטון שהעלה ברשתות החברתיות, אמר לפיד: "אזרחי ישראל, אני יודע שכולם מתעניינים רק בקורונה, אבל נכון להיום, יום שלישי, ה-17 למרץ, אתם כבר לא חיים בדמוקרטיה".

לפיד המשיך ופירט: "לפני ארבעה ימים, בהחלטה באישון לילה, הממשלה סגרה את בתי המשפט וביטלה את משפטו של ראש הממשלה. היום יושב ראש הכנסת - הלא נבחר סגר את הכנסת ולא נתן לרוב להפעיל אותה, לטובתכם.

(צילום: קובי גדעון / לע"מ)

"לא תהיה ועדת חוץ וביטחון שתוודא שהשב"כ והמשטרה לא עוקבים אחריכם", לא תהיה ועדת כספים שתוודא שהכסף שצריך להגיע לעסקים קטנים ולאנשים שהוצאו לחופשה ולמפוטרים יגיע, לא תהיה ועדה לענייני הקורונה שתטפל בצוותים הרפואיים ובכל ההשלכות של המגפה".

לפיד הוסיף ואמר כי "אין בישראל רשות שופטת, אין בישראל רשות מחוקקת, יש רק ממשלה לא נבחרת בראשותו של אדם שהפסיד בבחירות".

בשלב זה הוא הגיע לשיא: "אתם יכולים לקרוא לזה בהרבה שמות, זו לא דמוקרטיה, וה'לא דמוקרטיה' הזו הודיעה לכם היום דבר אחד: שאסור לכם לצאת מהבית. תשאלו את עצמכם, באיזה מדינות ממשלה לא נבחרת מודיעה לאזרחים שאסור להם לצאת מהבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר