דרמה ב'גור'

האדמו"ר מפסיק לקבל קהל; בית המדרש המרכזי נסגר

גבאי בית המדרש הגדול של חסידות גור בירושלים - סגרו את שעריו. בנוסף, גבאי האדמו"ר הודיע כי לא תתקיים קבלת קהל במעונו של הרבי. בחורי הישיבות נשלחו לביתם (חרדים, בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
בית המדרש הגדול של גור (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

דרמה בחסידות גור: גבאי בית המדרש הגדול של החסידות בירושלים סגרו הבוקר (רביעי) את שערי הכניסה לבית המדרש מחשש להתפשטות נגיף הקורונה, זאת לאחר שהגבאים נאלצו להתמודד עם ילדים רבים שהגיעו לבית המדרש, מה שגרם לחשש מפני הדיבקות המונית.

בנוסף, בהודעה ששיגר הגבאי של הרבי, הרב יצחק ברוידא, לכלל החסידים הוא הודיע כי בנוסף לסגירת בית המדרש, גם לא תתקיים קבלת קהל במעונו של הרבי.

ההודעה של הרב ברוידא

ההחלטה התקבלה שעות ספורות לאחר ההוראה המפורשת שיצאה מבית האדמו"ר על סגירת כלל הישיבות של החסידות, בהתאם להוראות משרד הבריאות.

ל'כיכר השבת' נודע כי בישיבת גור בחצור היו אמורים הבחורים לקיים היום סדר מיוחד של לימוד 5 שעות ברציפות, אך אמש צוות הישיבה קיבל הוראה חד משמעית לערוך את סדר הלימוד מהשעה 02:00 בלילה עד 07:00 בבוקר, כאשר לאחר מכן על הבחורים לעזוב מיד את כותלי הישיבה לביתם.

הבוקר בשעה 07:00 כלל הבחורים הוצאו מבניין הישיבה, ונסעו לביתם בתחבורה פרטית שהוזמנה ע"י הישיבה.

גם בישיבת 'מאור ישראל' של בחסידות בבני ברק שוגרה הבוקר הודעה להורים, לפיה הישיבה סגרה את שעריה עד להודעה חדשה, וכי בימים הקרובים יועברו שיעורי תורה דרך קו טלפוני מיוחד שייפתח לטובת הבחורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר