מחוות בפייסבוק

נתניהו הודה לגנץ: "חשוב מאוד, תודה בני"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה ליו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ, על ששיתף פוסט שלו ובו ההנחיות החדשות בנושא הקורונה. ומה היה לנשיא ראובן ריבלין להגיב על זה? (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ב באדר תש"פ | 18.03.20
נתנהו וגנץ, ארכיון (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה היום (רביעי) ליו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ, על ששיתף פוסט שלו ובו ההנחיות החדשות למלחמה בקורונה.

"חשוב מאוד, תודה בני", כתב ראש הממשלה נתניהו בחשבון הפייסבוק שלו, תוך שהוא משתף את הפוסט של בני גנץ, ששיתף את הפוסט שלו.

הלילה, שיתף גנץ פוסט של נתניהו, וכתב: "כשזה מגיע לחיי אדם - אין פוליטיקה, ישראל לפני הכל. שמרו על עצמם וקרוביכם ומלאו אחר ההנחיות".

נשיא המדינה ראובן ריבלין הצטרף לסבב השיתופים וכתב לנתניהו וגנץ: "אולי נמשיך עם זה על שולחן הממשלה חברים?".

המחוות בין נתניהו וגנץ מגיעות על רקע המשבר החריף בפוליטיקה, כאשר מחד, באופן רשמי, מתנלהים מגעים להקמת ממשלת אחדות בשל המצב בארץ לאור התפשטות נגיף ה'קורונה', ומאידך, שתי המפלגות, הליכוד וכחול לבן, לא זונחות את הקרבות הפרלמנטריים סביב הקמת ועדות בכנסת והחלפת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

הפוסט של יאיר לפיד בפייסבוק

כזכור, הלילה, העלה ח"כ יאיר לפיד, מספר 2 ב'כחול לבן', פוסט הזוי בו תקף את נתניהו ואת ההנחיות של מערכת הבריאות להתגוננות מפני נגיף הקורונה, וטען כי "אתם יכולים לקרוא לזה בהרבה שמות, זו לא דמוקרטיה, וה'לא דמוקרטיה' הזו הודיעה לכם היום דבר אחד: שאסור לכם לצאת מהבית. תשאלו את עצמכם, באיזה מדינות ממשלה לא נבחרת מודיעה לאזרחים שאסור להם לצאת מהבית".

לאחר שספג ביקורת רבה, הוא פרסם פוסט נוסף בו כתב: "תישארו בבית, תשמרו על עצמכם. אנחנו נשמור על הדמוקרטיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר