חושש מקורונה

ליצמן הודיע ליולי אדלשטיין: 'אמנע מלהגיע למשכן הכנסת'

שר הבריאות יעקב ליצמן הודיע ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כי בימים אלו יימנע מלפקוד את הכנסת בשל נגיף הקורונה והחשש להידבקות, זאת לאחר שמספר ח"כים בבידוד (עדכון)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שר הבריאות יעקב ליצמן, הודיע ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, כי בימים אלו יימנע מלפקוד את הכנסת בשל נגיף הקורונה והחשש להידבקות, זאת לאחר שמספר שרים וחברי כנסת באו במגע עם חולי קורונה.

במכתבו הודיע ליצמן כי הוא ישתדל להימנע מהגעה למשכן הכנסת בתקופה הקרובה בשל התפשטות נגיף הקורונה. זאת ברקע הבידוד של השרים צחי הנגבי ואריה דרעי ושל ח"כ רם בן ברק ואלון שוסטר מכחול לבן שנפגשו עם ראש מועצת מרחבים, שי חג'ג', שאובחן כחולה בנגיף.

"במצב הנוכחי הימצאות אנשים מחוץ למרחב הפרטי שלהם גובלת בסכנה ממשית", כתב ליצמן לאדלשטיין.

במקביל דווח כי נשקלת אפשרות לבצע בדיקת קורונה לבעלי תקפידים בכירים בממשלה, מדובר בשרים ובעלי תפקידים המוכרחים לצאת ולהיפגש עם אנשים בעולם החיצון גם בימים אלו.

במקביל, בכחול לבן לא מוותרים ודורשים תפקוד מלא של הכנסת למרות התפשטות הנגיף. יו"ר סיעת כחול לבן ח"כ אבי ניסנקורן הודיע ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כי 61 חברי כנסת דורשים לכנס את המליאה עוד היום להצבעה על הקמת הוועדה המסדרת וכן לטובת בחירת יו"ר כנסת. מכחול לבן נמסר כי לידי אדלשטיין הועברה דרישה בכתב החתומה על-ידי 61 חברי הכנסת המבקשים.

בלשכת יו"ר הכנסת הבהירו מוקדם יותר כי "נוכח הפייק ניוז שמופץ בשעה האחרונה על ידי גורמים חסרי אחריות, אנחנו מבקשים להבהיר כי יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין פתח את מליאת הכנסת בשעה 11. הוא אף הבהיר כי מליאת הכנסת יוצאת להפסקה ולא ננעלת, כדי לאפשר למצות את המו"מ בין נציגי הליכוד לכחול לבן בתיווכו".

"יו"ר הכנסת שב וקובע כי על הכנסת להקים בהקדם האפשרי את הוועדות הרלוונטיות ולקיים פיקוח פרלמנטרי מלא על הממשלה", נמסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר