צפו בתיעוד

השטחים הציבוריים בהדסה עין כרם חוטאו

השטחים הציבוריים של בית החולים הדסה עין כרם חוטאו על ידי כיבוי והצלה מחוז ירושלים בשל החשש להתפשטות נגיף הקורונה על ידי חולים שהגיעו למקום ונגעו במשטחים (עדכון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת. וידאו: דוברות כב"ה)

הבוקר (ראשון) פעלו צוותי כיבוי והצלה לישראל ממחוז ירושלים, בחיטוי שטחים ציבוריים בהדסה עין כרם, לאור החלטת הנהלת בית החולים להוסיף מימד נוסף של בטיחות אל הפעולות שכבר מתקיימות בשבועות האחרונים בבית החולים.

מנכ״ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין מסר: ״הבוקר בוצע חיטוי שטחים ציבוריים במרכז הרפואי הדסה עין כרם, על ידי צוותי כבאות והצלה במחוז ירושלים".

"הפעילות נערכה לאור החלטתנו בהנהלת הדסה להוסיף מימד נוסף לבטיחות המבקרים והמטופלים ולטהר בחומרים מיוחדים את השטחים הציבוריים, על מנת לאפשר לבית החולים להמשיך ולפעול בהצלת חיים תוך שמירה על בטחון כל המטופלים המבקרים והצוותים", הסביר רוטשטיין והוסיף, "בימים בהם כל סיוע והתארגנות הם חיוניים, אנו מאוד מודים לאנשי כיבוי והצלה ירושלים, אשר נערכים בימים אלה לשיתוף פעולה מלא ומהיר לטובת המטופלים והצוותים החיוניים שלנו. כמו תמיד, שיתוף הפעולה מולם נעשה בדרך מקצועית ויעילה״.

טפסר משנה דודו מישר, קצין אגף מבצעים מחוז ירושלים אמר לאחר ביצוע המשימה: "מדינת ישראל נמצאת במשבר אשר נותן את אותותיו בכל אורחות חיינו. כחלק מהמאמץ הלאומי לצמצום התפשטות נגיף הקורונה לוחמי האש ממחוז ירושלים נרתמו למשימת חיטוי מוקדים חיוניים בבית החולים הדסה עין כרם, כבאות והצלה לישראל תקח חלק בכל משימה לאומית על מנת לשמור ולהגן על אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר