לא מפסיקים למות

ארץ המוות: כ-5,500 מתים מהנגיף באיטליה

הנגיף המסוכן ממשיך להכות ללא רחם באיטליה, ומספר המתים במדינה הולך ומזנק מדי יום ביומו. גם בשאר אירופה הנגיף משתלט על סדר היום ומכה באנשים ללא רחם (חדשות)

(צילום: shutterstock)

מספר המתים באיטליה לא מפסיק לטפס, ובתקשורת האיטלקית דווח כי רק ביממה האחרונה (ראשון), מתו מהנגיף המסוכן - 651 אנשים, שמצטרפים ל-793 אנשים שמתו אמש.

לפי הנתונים שמציגים רשויות הבריאות במדינת המוות - איטליה, עשירית מכלל הנדבקים במדינה, הם עובדים המשתייכים לרשויות הבריאות במדינה.

כאשר סך כל הנדבקים במדינה, עומד על 59,139 איש, ועובדי הבריאות שנדבקו - הם 4,826 אנשים.

יחד עם זאת, יצוין, כי ישנה האטה במספר נדבקים במדינה מהנגיף, זאת כנראה בשל הסגר שיש על המקומיים, עוד יצוין כי סך כל המתים במדינה עומד על 5,476 אנשים מספר גבוה אף ממספר המתים מהנגיף בסין.

הישראלית מאיטליה בוכה: "שורפים גופות"

גם בשאר אירופה המגיפה ממשיכה להשתולל, בספרד מתו במהלך היומיים האחרונים, קרוב ל-400 אנשים, וראש הממשלה הספרדי ביקש מהפרלמנט, אשרה של עוד 15 יום לסגר מקומי על האנשים.

גם בגרמניה, הקנצלרית מרקל, שהוכנסה הערב לבידוד לאחר שרופאה נמצא חולה בקורונה, קראה הערב, לאסור התקהלויות של יותר משני אנשים מחוץ למקומות העבודה.

באנגליה, סך כל הנדבקים מהנגיף עומד על קרוב ל-6,000 איש, ומספר המתים במדינה עומד נכון להיום על 281 בני אדם, ורק ביממה החולפת עלה ב-47 איש.

גם ביוון, הכל התחיל להסתבך, וראש הממשלה המקומי , הכריז על סגר שייכנס לתוקפו החל ממחר (שני), כאשר מניין הנדבקים במדינה קטן מבישראל ועומד על 624 איש, אך מספר המתים גבוה ועומד על 15 בני אדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר