תהנו

ימי קורונה: צפו בביצועי הבידוד המופלאים

מדי שבוע נאסוף עבורכם קטעי נגינה מרהיבים של המוזיקאים המוכשרים שבדרך כלל אנו רואים על הבמות הגדולות ביותר, ובמצב הנוכחי יושבים בביתם ומפציצים בביצועים. צפו (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

נגיף הקורונה שיתק לגמרי את עולם ההופעות והאירועים כמו גם את החתונות הגדולות. מיטב הזמרים והאמנים נמצאים בביתם ועם הרבה זמן פנוי לנגן, להתאמן וליצור.

בפינה החדשה שאנו משיקים, נאסוף עבורכם מרחבי הרשתות החברתיות את הסרטונים המוצלחים ביותר של אמני המוזיקה היהודית בתקווה שבקרוב נוכל לחזות בהם במקום הרגיל שלהם - אולמות ובמות האירועים.

1. נמואל הרוש

הזמר החסידי המצליח, נמואל הרוש הוא גם מוזיקאי מצוין, שמידי פעם מבצע באולפן הביתי שלו שירים שאהובים עליו. לרגל ימי הקורונה זכינו לביצוע איכותי ללהיט של ישי ריבו ונתן גושן "נחכה לך".

2. נדב בכר

הגיטריסט החב"די המשובח, נדב בכר, אותו אנו רואים בדרך כלל לצדו של הכנר אורן צור, מפגיז עם הגיטרה החשמלית בביצוע עותק נשימה לקטע מוזיקה לועזי מפורסם.

3. משפחת אטיאס

משפחת אטיאס המוכשרת מכילה מוזיקאים רבים, האבא יצחק אטיאס הוא נגן כלי הקשה וותיק ומוערך מאד ומוזיקאי יוצר ברמה גבוהה. אשתו נגנית חליל צד מקצועית ואילו ילדיו הם חלק מלהקת 'נוריאל' המשובחת. צפו בביצוע מוצאי שבת בו כל המשפחה יושבת יחד ומנגנת באחדות מקסימה.

4. אריה קונסטלר

הזמר והיוצר אריה קונסטלר, הוא גיטריסט משובח לצד היותו מעבד ומפיק מוזיקלי עסוק במיוחד. בימי הקורונה הוא מבצע בסלון הבית שלו ביצוע משובח ל'והיא שעמדה' של יעקב שוואקי ויונתן רזאל. בהזדמנות זו אל תפספסו את הלהיט הגדול שלו עם יוסף קרדונר - "קלי" שמתאים במיוחד לימים אלו.

5. יגאל מיכאל

הגיטריסט יגאל מיכאל אותו אנו פוגשים בדרך כלל עם הגיטרה והשרירים באולמות החתונות לצדו של עמירן דביר או גרשון פריישטט. בימי הקורונה הוא מתעד את עצמו בריפים סוערים של רוק כשהוא עטוי בכפפות גומי מגוחכות.

6. בני אלבז

הזמר בני אלבז מזכיר לנו שוב את קולו האדיר כשהוא מלווה את עצמו בגיטרה בקבלת עול מלכות שמים וקריאה לתפילה לרגל משבר הקורונה. צפו

לשליחת חומרים לפינה פנו למייל: nl@kikar.co.il

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר