אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה

הרב זעק מהבידוד: 'תקנו תופים; עוד מעט המשיח מתגלה'

הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, סגן מזכיר בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, זועק מתוך הבידוד להיערך לביאת המשיח • הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי: "מי שמפר ההוראות הוא בגדר רוצח" • צפו (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך יוטיוב)

הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, סגן מזכיר בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש ורב קהילת חב"ד ברחובות, קורא לציבור להיערך לביאת המשיח.

הרב, השוהה בבידוד בשל העובדה שרבים מבני קהילתו חלו בנגיף הקורונה, החל בימים האחרונים לחדד מחדש את הצורך להיערך לביאת המשיח, בקרוב ממש.

בהקלטה ששיגר הרב, שתוכנה הגיעה לידי 'כיכר השבת' הוא אומר כי "צריכים להיות מוכנים עם כל מה שאנחנו יכולים לעשות על פי טבע".

"מצד אחד יש לנו מרירות על הגלות, ומצד שני אנחנו מובטחים בדיוק כמו שנשים צדקניות היו מובטחות והן הוציאו ממצרים תופים כי היו מובטחים".

הרב הוסיף, "אני אומר את זה: כולם תקנו תופים ושהתוף יהיה ליד הדלת כי עוד מעט הוא מתגלה ושיהיה לנו את התופים כדי לקבל אותו, שהנשים שלנו והבנות שלנו ייצאו עם התופים".

בתוך כך, הדמות הרבנית הבכירה בחב"ד, הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי מזכיר בית דין רבני חב"ד, פוסק כי "מפר הוראות בגדר רוצח. חובה לדווח".

(באדיבות אתר חב"ד און ליין - COL)

בסרטון שפורסם הוא נראה אומר כי "לאור ההחמרה במצב, אני פוסק בכוח התורה הקדושה שחובה להישמע להוראות החדשות, ומי שמפר ההוראות הוא בגדר רוצח".

עוד מוסיף הרב ירוסלבסקי כי יש "חובה לדווח על מפר ההוראות או שיש חשש שמדביק אחרים".

בוידאו נוסף שצולם הבוקר, קורא הרב ירוסלבסקי לגבי בחורים שחזרו לארץ ולא דיווחו למשרד הבריאות: "דורש שיפנו מיד לבדיקה ודיווח. זה עלול להיות פצצה מתקתקת".

כידוע, לאחר שחזרו מספר קבוצות בחורים מ-770 והועברו לבידוד במלון דן, למעלה מ-50 אחוזים נמצאו נשאים של נגיף הקורונה. אך מסתבר כי קבוצות קודמות של בחורים שהגיעו ארצה מחו"ל, לא נבדקו והמשיכו לביתם, מה שהעלה דאגה אמיתית בקרב חסידי חב"ד בארץ.

(באדיבות אתר חב"ד און ליין - COL)

בסרטון, שצולם עבור COL אומר הרב: "לעת עתה המצב בעולם ובארץ ישראל קשה, הרבה חולים ל"ע, שהקב"ה ישלח להם רפואה שלימה בקרוב ממש. ביקשתי, ואני מבקש: כל בחור או אברך שהגיע מחו"ל, חייב לפנות ולדווח למשרד הבריאות".

"זה פשוט יכול להיות פצצה מתקתקת שעוברת ברחובות, ואנשים עלולים להדבק מזה. לכן אמרתי ודרשתי עם כל החומרא שבדבר, שבחורים שחזרו מחו"ל ולא נבדקו, חייבים לפנות ולדווח לרשויות".

לסיום איחל, "הקב"ה יעזור לכל אחד ואחד, שיהיה חג חירות שמח, חירות אמיתית מכל הצרות ומכל הדברים המעכבים, ותהיה לנו גאולה אמיתית ושלימה עוד בניסן זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר