צפו בביצועים

'ימי קורונה': הקטעים המופלאים מספר 2

מדי שבוע נאסוף עבורכם קטעי נגינה מרהיבים של המוזיקאים המוכשרים שבדרך כלל אנו רואים על הבמות הגדולות ביותר, ובמצב הנוכחי יושבים בביתם ומפציצים בביצועים. צפו (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

1. אברימי רוט

הזמר והחזן אברימי רוט רגע לפני הסגר שהחל בשבוע שעבר, ביצע יחד עם שכנו הגיטריסט מאיר עוזרי, את שירו של ירחמיאל ביגון "שמעו דבר השם".

2. אריק שחר

הזמר והיוצר, נגן הגיטרה המשובח, אריק שחר, חבר בימי ההסגר לכמה חברים מוזיקאים משובחים אף הם, כל אחד הקליט את זה באולפנו שלו כשהם מבצעים קטע אינסטרומנטלי שכתב בסגנון הפאנק.

3. עדי נתנאלי

ואם כבר אחזנו בפאנק, המעבד והיוצר, עדי נתנאלי, ניצל את ימי ה"מנוחה" בבית ליצירת מקצבים חדשים עבור הקלידנים מבית סינטי מיוזיק. הפעם הוא יצר מקצב פאנק קצבי, צפו בו בהדגמה.

4. נמואל הרוש

הזמר והיוצר נמואל הרוש, ממשיך "להפציץ" בביצועים משובבי נפש מתוך האולפן הביתי שלו והפעם ברוח הימים - "רפאני השם" בלחנו של יוסי גרין שבוצע במקור על ידי אברהם פריד, ביצוע שמעלה לך את השאלה מדוע הוא מסתיים כל כך מהר...

5. יניר קילינסקי

המולטי-אינסטרומנטליסט, המוזיקאי יניר קילינסקי, האיש שכמעט תמיד תראו שולט ברמה גבוהה בכלי נגינה אחר, בקטע נגינה אינסטרומנטלי והפעם עם הבוזוקי היווני.

6. נמואל הרוש ודוד איכילביץ'

גם הקטע הבא הוא של נמואל הרוש שהפעם וויתר על עמדת הקלידים לטובת הקלידן הגאון דוד איכילביץ' האיש שאנו רואים בדרך כלל לצדו של הזמר והיוצר המצליח ישי ריבו. השניים מבצעים יחד את הלהיט של דוד ד'אור "תשמור על העולם ילד" שמילותיו מתאימים לימים אלו.

7. שרולי סלומון ובנו

שרולי סולומון הוא שליש מלהקת האחים סולומון, בדרך כלל הוא אוחז את המנדולינה בידיו, אבל הפעם הוא דווקא עם הגיטרה. סולומון מנצל את ימי הבידוד כדי לשיר ולערוך קליפים משעשעים יחד עם ילדיו הקטנים. צפו בביצוע שלו יחד עם בנו הבכור ללהיט של אמיר דדון ושולי רנד "בין קודש לחול".

8. אוהד חתוכה

הזמר והיוצר האיכותי, אוהד חתוכה, הוציא את אלבום הבכורה שלו "טנא ראשון" לפני כ-20 שנה. האלבום זכה לשבחים רבים, אך חתוכה לא הוציא מאז אלבום נוסף. ברוח ימי הקורונה הוא מצלם סרטונים רבים מלאי הומור בהם הוא מנגן בפסנתר ובגיטרה בגרוב הייחודי שלו. צפו בביצוע משועשע שלו באווירת הבלוז מהמסיסיפי - "עושה שלום". חתוכה אנחנו מחכים לאלבום!

9. דניאל אדמון

דניאל אדמון, נגן גיטרה מעולה וזמר ויוצר משובח, שעובד בימים אלו על אלבום הבכורה שלו כחוזר בתשובה יחד עם המפיק שחר קאופמן, מבצע מידי יום בביתו שבלונדון "שיר בידוד" מהשירים שהשפיעו עליו. צפו בביצוע שלו לשירו של אביתר בנאי "יש לי סיכוי".

10. ליאור אלמליח

הסולן האנדלוסי המוערך, ליאור אלמליח, ישב ליד הפסנתר הלבן שבביתו כדי לבצע בלייב את שירו של זוהר ארגוב "כבר עברו השנים".

11. יוסף נטיב

יוסף נטיב הוא אחד הקולות הייחודיים של המוזיקה היהודית, ובשנה האחרונה שיריו מתחילים לצבור מאזינים רבים שנהנים משיריו הקסומים ומקולו המלטף. בזמן הבידוד החליט נטיב לעשות משהו לא שגרתי ולשיר בלייב את אחד משיריו החדשים שעוד לא יצאו. האזינו

לשליחת חומרים לפינה פנו למייל: nl@kikar.co.il

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר