רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של שבוע ה'קורונה'

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • על ההגשה: אבי רבינא בסיוע איציק אוחנה • והשבוע: השיעור הסודי נחשף, החבורה שבודדה, הברכה של גפני לגפני, הבדיקה של ליצמן וחתונת הדובר (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

• חשיפת 'זופניק'; אי שם, בלב הפועם של בני ברק, מתכנס לו מדי יום ביומו - זה מספר חודשים, שיעור סודי, אותו מגיש הרב יעקב קנייבסקי, נכדו חביבו ונאמנו של מרן שר התורה. סביב השולחן העתיק מצטופפים הלומדים הרבים, אשר שותים בצמא את הדף היומי ומקפידים לא לפספס את השיעור הנחשב.

ישאל השואל, מדוע 'זופניק' נזכר כעת בשיעור? מסתבר, שבשל ההגבלות הקשות שגררה עלינו מגיפת ה'קורונה', דאגו משתתפי השיעור לבל תיפסק התורה אף לא ליום אחד, וכך זכו להגות בתורה באמצעות תוכנת ה'זום', שהותרה רק לימות החול. 'זופניק' שומר את רשימת המשתתפים במגירה שכן אין הברכה שורה אלא וכו'...

השיעור היומי ב'זום'

• המגבלות מחמירות? הווירוס משגע את העולם? נו, לפחות משהו חיובי אחד יצא מכל המצב הזה - להיתקע ב"הסגר ביתי" ולהתחיל להכיר את המשפחה הקרובה. זה בדיוק מה שקרה ללייזר ראוכברגר, רוני דהן, ישראל אייזיקס, אבי גרינצייג, אבי רבינא, דודי מילר, ארי קלמן ויחיאל אברהם.

החגיגה בפורים

החבורה הזו חגגה את מסיבת הפורים בעליזות יתרה, אלא שכעבור מספר ימים נכנסו כולם היישר אל הבידוד הביתי לאחר שהתברר כי חולה 'קורונה' שהה בחדר. לחבורה כולה - שלום.

• בשבוע שעבר חשף 'זופניק' את חגיגת יום ההולדת לבן יקיר, אליהו גפני, בנו של יו"ר ועדת הכספים המיועד, משה גפני, אלא שהשבוע החגיגה נמשכה, הפעם עם החברים בשלל האופציות שהטכנולוגיה הכשרה מאפשרת. אחד מהם, הוא סרטון ברכה מקורי במיוחד של האב הנרגש, שבירך את בנו בחביבות על הפיכתו ל'מבוגר האחראי'. אפעס, אולי גם לו היה חלק בדרמה הפוליטית?

ברכה של אבוש

אבישי בן חיים (ערוץ 13) לקח הפסקה מהסגר ויצא לראיין חרדים וקורונה. המרואיין הראשון שהתנדב הוא איש רדיו 'קול חי', דוד קליגר. סליחה, אבישי, גם לא נשאר בבית, וגם מראיין בכזה מרחק? מה השלב הבא? שמור על עצמך!

(צילום: בני וולקן)

• כל אחד ודרך ההתמודדות שלו עם הקורונה. מ"מ ר"ע פתח תקווה, אוריאל בוסו - שהערב דרכו לכנסת שוב נראית קרובה מתמיד, שהתגעגע לחברים מהעירייה, החליט להשתתף בשיחת ועידה ב"זום" עם ראש העיר ונציגים מהעירייה.

• מתברר שגם אם קוראים לך יעקב ליצמן ואתה שר הבריאות של מדינת ישראל, אתה לא חסין להשפעות מגפת הקורונה העולמית. הבוקר נכנס ליצמן כהרגלו למעדניית 'גולדיס' בשכונת בית ישראל על מנת להפיג את המתח, רק שהפעם לא עזרו הקשרים. שר הבריאות נבדק כאחד האדם, וכניסתו אושרה.

(צילום: יהודה אהרוני)
(צילום: יהודה אהרוני)

• האמת היא ש'זופניק' ממש רצה להביא לכם אייטם אחד שלא בדיוק קשור לווירוס הזה שמטריף את כולנו, אבל אז פגשנו את איתמר בן גביר ב'אושר עד'. הצצנו לעגלות הקניה והבנו שגם הוא כמו כולם עם פרפרים ב'עוצמה' מהסגר הקרב ובא.

• נראה שווירוס ה'קורונה' גורם לאנשים לשכוח מהעבר, ולהמשיך הלאה בחיים. זה בדיוק מה שקרה לדוברו של יו"ר ועדת הכספים לשעבר ולעתיד, יעקב מורגנבסר. למרות כל הסבל וההשפלה בהדחת הבוס, מורגנבסר לא איבד את זה, וכעבור שעות בודדות מצא את עצמו מתנחם בחנויות שנותרו פתוחות בשוק מחנה יהודה.

(צילום: חיים גולדברג)

• ומי שניצל את הדקות האחרונות קודם הסגר, הוא חבר מועצת העיר ירושלים יוחנן ויצמן שנצפה מעמיס לעת מחסור – שלא יבוא.

(צילום: חיים גולדברג)

• בימים אלו אנחנו עדים לעזרה ההדדית ולאחווה בכל המגזרים. מי שבלט במיוחד הוא דודי שוומנפלד, מרדיו 'קול ברמה' (שלפי משרד הבריאות חווה ביקור של חולה קורונה באולפנים בתאריך 18.3 בין השעות 11:30 ל-13:30), שנצפה מחתן זוג בחתונה פרטית בחצר בית.

החופה של דודי

• בידוד אמרנו? כיוון שהדרך לתקשר כיום היא באמצעות ה'סטורי' הרשתות החברתיות, גם ישראל רוזנר מ'יתד נאמן' לא וויתר על האופציה וסיפר לעולם שהוא נזהר ושומר על כללי משרד הבריאות, בדרך לסיפור הלוהט הבא בעיתון.

רוזנר ב'יתד'

• ואם דיברנו על 'קול ברמה' מחד ועל 'ישראל' מאידך, הנה ישראל כהן המיתולוגי, שביום הדרמטי של הפוליטיקה, נצפה מתפלפל עם רביב דרוקר, פרשן 'חדשות 13', על הממשלה החדשה שבדרך וסיכויי ההצלחה של המהלך המטלטל.

הפלפול עם רביב

לאחר מכן, בשל מגבלות ה'קורונה', נצפה כהן בשיחת וידאו עם טופז לוז, מהצוות הקרוב של נתניהו, שהעביר את הזמן בשעשוע בערסל.

• והנה אחד שמצא תעסוקה נחמדה והתגבר על השעמום שמביא אתו ההסגר. ר"ע ביתר מאיר רובינשטיין הצפין למירון ותפס תפילה בציון הרשב"י רגע לפני שננעל על מנעול ובריח.

• כאשר מדובר בווירוס המדבק, זה שמאיים על כולנו בשבועות האחרונים, יש כאלה שלא מוכנים לקחת אפילו את הסיכון הקל ביותר - למשל, קובי אלתר, דובר הרבנות הראשית. החתונה של אלתר הייתה אמורה להיערך באולמי 'אווניו' בשבוע הבא, אף הוא בחר להקדים את נישואיו, ושבר אתמול את הכוס מתחת לחופה, שהתקיימה כדת וכדיני משרד הבריאות אל מול מקום המקדש. מזל טוב.

חתונת הדובר

• הקונטרול של אולפן 'כיכר השבת' הפך השבוע לעמוס מתמיד. אפרים קמיסר שחנך השבוע את תוכניתו החדשה והמצליחה נתן דוגמה אישית כשערך את תוכניתו בסביבה נקייה מאיש ונגיף כפי שהנחה משרד הבריאות.

• עם כפפות ומסיכה: הזמר קובי פרץ שהתקרב בשנים האחרונות לדת הגיע היום לציון הרשב"י במירון להעתיר בתפילה לעצירת מגיפת הקורונה המתפשטת בארץ הקודש. פרץ שהגיע יחד עם בנו הקטן, גילה שהציון נסגר בשל הוראות משרד הבריאות, אך הוא לא וויתר, הוא נעמד ברחבה בחוץ והחל להתפלל בדמעות.

(צילום: פנחס רביבו)

• מחוץ למשרדי 'כיכר השבת' פגשנו את העסקן הרפואי הרב בנימין פישר, המגיש את תוכנית 'לבריאות' של 'כיכר השבת', בשיחה עם פרופסור יעקב גוזל, מנהל חדרי ניתוח ומחלקת הרדמה ב'שערי צדק', כשהם מוגנים כראוי מפני נגיפים.

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר