"אני שלם יותר מתמיד"

גנץ תוקף את לפיד ויעלון: "העדיפו בחירות"

יו"ר 'חוסן לישראל', ח"כ בני גנץ, התייחס לראשונה להחלטתו לנהל משא ומתן לממשלת אחדות והפרידה מיאיר לפיד ומשה בוגי יעלון: "העדיפו בחירות"על ניסיון להגיע לפשרות" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
היו ימים. גנץ ולפיד (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

יו"ר 'חוסן לישראל', ח"כ בני גנץ, התייחס הצהריים (שישי) לראשונה להחלטתו לנהל משא ומתן לממשלת אחדות והפרידה מיאיר לפיד ומשה בוגי יעלון: "העדיפו בחירות"על ניסיון להגיע לפשרות".

לדבריו: "ביום הזה אני שלם יותר מתמיד. אני שלם כי עשיתי את מה שהעם שלי צריך. בעת הזו מנהיגים צריכים לבחור מה נכון ולשים את המשקעים והחשבונות האישיים הקיימים בצד".

גנץ הסביר: "בימים האחרונים הצעתי כל דרך בכדי שנישאר ביחד ונבחן את כל החלופות האפשריות. הצעתי להם שתפקיד יו"ר הכנסת יועבר אליי זמנית או לחלופין שנמנה את ח"כ מאיר כהן, אדם ראוי מאין כמוהו, בתנאי שיתחייב לפרוש אם חלילה נתפצל.

"לצערי הם סירבו, ודקות אחרי שהגשתי אני את מועמדותי, הם בחרו לעזוב את כחול לבן. יאיר, בוגי, שאר חבריי מיש עתיד ומתל"ם, גם היום וגם בעתיד-דלתי תמיד תהיה פתוחה".

"לצד זאת", כתב גנץ: "מי שרצה ודוחף גם כעת להוציא לקלפיות משפחות שאיבדו את פרנסתן וחרדות לגורלן הבריאותי - שיהיה אמיץ ויאמר זאת בגלוי, חד וברור. אתם יודעים היטב- אין דרך אחרת, לא הייתה דרך אחרת, ואם הייתה דרך אחרת היינו הולכים בה".

גנץ לא הסתיר וכתב: "לא אשקר- ההחלטה שלהם הייתה קשה עבורי, אך אני שלם באופן מוחלט עם הבחירה שלי".

לדבריו: "אני וחבריי נעשה כל מאמץ להקים ממשלת חירום לאומית. נטפל במשבר הבריאותי. נוציא את המדינה מהטראומה הכלכלית וננסה לאחות את פצעי השנאה המדממים הקורעים אותנו מבפנים".

בסיום דבריו הוסיף: "אני מחבק את מי שכועס. אני אוהב את מי שמאוכזב. אני מכבד כל אדם. אני מבטיח לכולכם באופן אישי: אבטיח בכל דרך כדי שהדרך שלנו תנצח. ראיתם בעבר שעשינו את הבלתי יאומן, וכך יהיה גם הפעם.

"כולם מדברים על הבטחות בחירות, אבל יש הבטחה אחת שאני לעולם לא אפר - ישראל לפני הכל. שימרו על הבריאות. שמרו על המשפחה. אנחנו נשמור עליכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר