בזמן שהנגיף מתפשט

לא נתפס: 'שוק מאולתר' בלב העיר החרדית

למרות הוראות הרבנים, למרות תחנוני משרד הבריאות ולמרות אזהרות המשטרה, תושבים בעיר החרדית 'רכסים' הפעילו שוק מאולתר בניגוד להנחיות. המשטרה פיזרה את התושבים (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

למרות הוראות הרבנים, למרות תחנוני משרד הבריאות ולמרות אזהרות המשטרה, תושבים בעיר החרדית 'רכסים' הפעילו שוק מאולתר בניגוד להנחיות. המשטרה הוזעקה למקום ופיזרה את התושבים.

במסגרת סריקות שביצעו בערב שבת שוטרי תחנת זבולון על מנת להבטיח שאין התקהלות של ציבור האסורה בחוק ומסכנת את בריאותו, הבחינו בהתקהלות רבה של תושבי שכונה בישוב רכסים, כאשר במקום אתרו "שוק מאולתר" הכולל דוכנים למכירת מוצרים שונים.

השוטרים כרזו לציבור לשוב לבתיהם וערכו רישום של פרטי בעלי הדוכנים המאולתרים, לצד נקיטת פעולות הסברה בדבר חובת מילוי צו השעה שתכליתו שמירה על שלום כלל הציבור במסגרת המאבק המשותף לבלימת התפשטות נגיף הקורונה.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה קוראת לציבור לעקוב אחר התקנות החדשות ולפעול לפיהן למען הבריאות של כולנו, ובכדי לבלום יחד את המשך התפשטות המגפה בישראל".

יוסי קקון מנכ"ל מועצת רכסים מוסר בתגובה ל'כיכר השבת': "המועצה המקומית רכסים בניצוחו של ראש המועצה הרב דן כהן ערוכה ומוכנה לכל תרחיש ופועלת באופן מיוחד בהקמת מוקד ייעוד והפעלת מענים ייחודיים למצב. אנו מכירים את הארוע של יום שישי, למרות ההערכות היה אי הבנות לגבי החלוקת מוצרים שהוזמנו מראש שלא עמדו בכמות ובמרחק המחייב. אנו פעלנו יחד עם המשטרה לעצירת החלוקה והפניית למתחם אחר בו תבוצע המשך החלוקה לפי החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר