בגלל הקורונה

הרשויות במונסי קנסו שני חיידרים בטענה שקיימו לימודים

פקחי מחלקת הבריאות במחוז רוקלנד שבניו יורק קנסו שני חיידרים בסכום של 2,000 דולר בטענה שקיימו לימודים בניגוד להנחיות שאוסרות על כך - בעקבות נגיף הקורונה (בעולם)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
אחד החיידרים שנקנסו (צילום: גוגל מפות)

שני חיידרים במחוז רוקלנד שבניו יורק, נקנסו ע"י פקחים של משרד הבריאות המקומי לאחר שקיימו לימודים כרגיל - בניגוד להנחיות, לסגור את כל בתי הספר במדינה בעקבות נגיף הקורונה שמתפשט.

אחד החיידרים שנקנסו הוא חיידר 'תורה ויראה' של חסידות סאטמר, שנקנס ע"י פקחי משרד הבריאות בסכום של 2,000 דולר לאחר שלטענת הרשויות, בית הספר עדיין פעל בניגוד להנחיות. החיידר השני הוא תלמוד תורה 'קהל שערי תפילה' שברחוב נלסון במונסי.

ע"פ הדיווחים, הפקחים הגיעו לבתי הספר לאחר שהגיע אליהם מידע כי הם עדיין פעילים ופתוחים בניגוד להנחיות. שני החיידרים נסגרו ע"י הרשויותר כששלטים עם צו המורה על סגירתם מתנוססים עליהם.

'פחד'; נגיף הקורונה משתולל בארה"ב. ראיון

באופן מעניין, מנהל חיידר 'תורה ויראה' של סאטמר התעקש בראיון לכלי התקשורת המקומי News 12, כי בית הספר שלו לא פעל כלל, ונסגר מיד עם הנחיות הרשויות - וכך גם יהיה. לדבריו, הוא אפילו העביר למשטרה המקומית את הקלטות מצלמות האבטחה המוכיחות לטענתו, כי החיידרים נשארו סגורים כל העת.

מחלקת הבריאות במחוז רוקלנד מסרה, כי לאחר שהתקבלו תלונות על הפרת בריאות הציבור, הם החלו להפעיל פקחים שיאכפו את ההנחיות ויבטיחו עמידה בצו הסגירה של בית הספר במחלקה, כך לדברי דובר מחוז רוקלנד ג'ון ליון.

"נוכחותם של תלמידים בבתי ספר ציבוריים ופרטיים, יסודיים, על יסודיים, תיכוניים ומוסדות חינוך במחוז רוקלנד מהווה איום על בריאות הציבור ובטיחותם של תושבי המחוז והמבקרים בו, וכן סכנה לבריאות הציבור", נאמר בהודעת המחוז.

"נוכחותם של התלמידים בבתי ספר", הוסיפו בהודעה, "יוצרת סיכון מיותר להפצת נגיף הקורונה במחוז רוקלנד ולכן היא מהווה מטרד לבריאות הציבור".

לשליחת עדכונים, סרטונים, תמונות ומידע על התפשטות נגיף ה'קורונה' בחו"ל - שלחו אלינו ל'דסק כיכר השבת': Desk@kikar.co.il

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר