המאבק בקורונה

ליצמן לנתניהו: להטיל סגר על העיר בני ברק

שר הבריאות הבהיר לראש הממשלה כי יחד עם הרבנים, יפעלו כי האוכלוסייה תשתף פעולה עם הסגר, בשל מספר החולים הגבוה בעיר. נתניהו לא סירב, ונבדק איזה אישור צריכים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שר הבריאות יעקב ליצמן, שוחח ביממה האחרונה פעמיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה כי יטיל סגר על העיר בני ברק, בשל התפרצות נגיף הקורונה במקום, כאשר כבר ידוע על למעלה מחמש מאות חולים מאומתים בעיר.

לפי דיווח בחדשות 12, במסגרת הסגר, כוחות שיטור ישמרו על הכניסות והיציאות בעיר, תוך סיפוק שוטף של מוצרי מזון ומוצרים חיוניים אחרים.

ל'כיכר השבת' נודע כי ראש הממשלה לא סירב לבקשה, וכי כעת יבחנו האם על מנת להטיל סגר על העיר יש צורך באישור ממשלה, כדי להחיל אותו מיידית.

בסביבת השר ליצמן סבורים כי האוכלוסייה החרדית בעיר תשמור על הוראות הסגר, בתיאום ועל פי הוראות הרבנים, כדי למנוע את המשך התפשטות הנגיף.

מאות בהלווית הרב מ'הפלג' בבני ברק (צילום: מוטי גרין)

בקשתו של ליצמן, בשל מספר החולים הגבוה, מעל 500, בעיר בני ברק. נתוני ההדבקה לפי אזורים שפרסם משרד הבריאות, מלמד על אחוזי הדבקה גבוהים בקרב ריכוזי מגורים של חרדים.

מנכ"ל משרד האוצר, שי באבד אמר אתמול בכנסת, "יש לנו לא מעט בעיות בחברה החרדית, באזורים כמו בני ברק. חלק מהדיון מדבר על איך אולי נצליח לעשות את הסגר ולבודד את אותם אזורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר