7 פעילויות מהנות שכדאי לנסות עם הילדים בבית

הורים יקרים, זה הזמן המושלם לנסות תחביבים ופעילויות חדשים וללמוד וללמד משהו תוך כדי ההסגר. אם יש ברשותכם סלסילה עם כלי מלאכה, סביר להניח שכבר יש לכם את כל האספקה ​​הדרושה לכך (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אנו ויורשי העצר שלנו מבלים שבועות ארוכים בתוך הבית פנימה והגענו לנקודה שבה כל פעילות כבר מיצתה את עצמה והם מטפסים על הקירות ומתלוננים כי משעמם להם. ובכן, אמהות ואבות יקרים, זה הזמן המושלם לנסות תחביבים ופעילויות חדשים וללמוד משהו תוך כדי ההסגר.

אם יש ברשותכם סלסילה עם כלי מלאכה, סביר להניח שכבר יש לכם את כל האספקה ​​הדרושה. טלו כמה חוטים והתכוננו למצוא את התחביב האהוב החדש שלכם.

1. סרגו צעיף

אם יש לכם חוט צמר ביד ומחט מתאימה, תנו לסרטוני YouTube (או לבת משפחה שכבר יודעת איך לעשות זאת) ללמד אתכם ואת ילדיכם לסרוג איזה אקססורי מחמם צוואר או חליפה לתינוק שתוכלו לתת במתנה לשכנה שבדיוק ילדה.

2. איירו בצבעי מים

אם יש באמתחתכם סט ישן של צבעי מים שמתחבא בבוידעם או בתיבת אחסון אי שם בבית, הגיע הזמן להסיר מעליו את שכבות האבק. תהליך הצביעה יכול להיות מרגיע מאד, גם אם התוצאה המוגמרת איננה יצירת מופת.

3. למדו ריקוד חדש

מנסים לשכנע את בני משפחתכם (ואת עצמכם) לקום מהספה? שימו קצת מוזיקה למוטיבציה. הורה, "ברוך הגבר", ריקוד הציפורים או כל מחול פופולרי אחר. זכרו, עונת החתונות מחכה מעבר לפינה, לאחר שכל התקופה הזאת תגמר.

4. השקיעו בגינון

בין אם יש לכם חצר ובין אם רק אדן חלון קטן, לחפור בעפר ולגדל משהו יכול להיות מאוד טיפולי. נסו זאת בבית ואל תשכחו לגייס לעזרתכם את הטף.

5. למדו טריק או שניים

כל עוד יש לכם חבילת קלפים, אתם יכולים ללמוד כמה קסמים פשוטים (או "קוסמויות", בלשון תינוקות של בית רבן). שוב, גם פה תוכלו לעקוב אחרי הדרכות וידיאו ביוטיוב ולהעביר אחר צהריים אחד או שניים בכיף.

6. הכינו אלבום משפחתי

אם בכל מקרה אתם מעבירים את השעות בעיון בתמונות משפחתיות ישנות, מדוע לא להפוך אותן לאלבום משפחתי, עם כותרות מפורטות וגבולות דקורטיביים?

7. רקמו משהו

טלו חולצת טריקו ישנה או מפת שולחן והעניקו לה שדרוג רקום ביד. אם יש לכם חוט רקמה ומחט, יש לכם את כל מה שנדרש לפרויקט זה. התחילו בלימוד היסודות ואז חזרו על התפרים האלה שוב ושוב כדי ליצור את פיסת האמנות הפרטית שלכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר