המגפה מתפשטת

התפשטות המגפה בעולם הישיבות: ראשי ישיבות ותלמידים רבים נדבקו בנגיף

נגיף הקורונה מוסיף להתפשט בעולם הישיבות: מבדיקת 'כיכר' עולה כי תלמידים רבים ששהו בסוף זמן חורף בישיבות נדבקו בנגיף הקורונה, ביניהם גם ראשי ישיבות ואנשי צוות (עדכונים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

נגיף הקורונה מוסיף להתפשט בעולם הישיבות: מבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי תלמידים רבים ששהו בסוף זמן חורף בישיבות נדבקו בנגיף הקורונה, ביניהם גם ראשי ישיבות ואנשי צוות.

בישיבת תפרח, שם למדו עד היום האחרון של זמן חורף נדבקו שני תלמידים בנגיף. שני הבחורים שהו בישיבה לצד בחורים נוספים. מרבית בני הישיבה מחויבים בבידוד. יצוין, כי רבים מבני הישיבה פיתחו תסמינים בימים אלו, אך תוצאות הבדיקה עדיין לא הגיעו.

בישיבה הקצו לבחורים שאין באפשרותם לשהות בבידוד בביתם מקום מיוחד בעיר ירושלים.

בישיבת נתיבות חכמה ('וולפסון'), התגלה חולה שישי ששה בישיבה. מדובר בחולים שככל הנראה חלו כבר מיום פורים ונמצאו חיובים לנגיף רק השבוע.

פרופ' רהב: היחס לדתיים כבעלי סיכון גבוה - כי אין משמעת

בישיבת בית מאיר, שם למדו עד סוף הזמן נמצא בחור שני חיובי לקורונה. בישיבת 'מאירת שמועה' של "הפלג" שם למדו עד לימים אלו נמצא בחור חיובי לקורונה, כל הישיבה נכנסה לבידוד.

בחור שלישי מישיבת תורה בתפארתה בעיר אלעד נמצא אמש (שני), חיובי לנגיף. ל'כיכר השבת' נודע, כי בישיבה הזהירו על בחורים נוספים שמפתחים תסמינים וכי עליהם להיבדק ולהיכנס לבידוד.

בישיבת עטרת שלמה נמצא אתמול (שני) חולה ראשון מבין תלמידי הישיבה שנדבק בנגיף. בישיבה מציינים כי הבחור לא שהה בישיבה כשנשא את הנגיף.

בישיבת בית מתתיהו, שם המשיכו ללמוד באופן חלקי עד הימים האחרונים של הזמן נתגלו עד עתה שני תלמידים חיוביים לקורונה.

בישיבת בית מדרש עליון התגלה בחור שני חיובי לקורונה, זאת מלבד משגיח הישיבה שנדבק בנגיף. יצוין, כי בישיבה מקצים דירות לבחורים אשר צריכים לשהות בבידוד, אך אין באפשרותם לעשות זאת בביתם.

בישיבת פוניבז' (הגר"ש מרקוביץ) מספר החולים עלה לארבעה.

מלבד אלו, ל'כיכר השבת' נודע, כי הגאון רבי מרדכי רבינוביץ', ראש ישיבת אור ישראל הקטנה והגאון רבי שלום ביטאן ראש ישיבת דעת חיים נמצאו חיובים לנגיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר